Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Minulou sobotu jsem byla se svou dcerou nakupovat v Kaufland Rokycany. Vesla jsem v 21.40 a 21.50 jsem byla u kasy platit , kde stalo vice lidi prede mnou. Zaplatila jsem 3 minuty po desate a protoze vzdy kontroluji slozenku za nakup, zjistila jsem, ze mi byla zase jako nekolikrat predtim zauctovana plna cena vyrobku misto slevy. Samozrejme, ze zbozi nechci za 250 kc misto 109, co to melo stat. Chtela jsem tedy zbozi vratit. Slecna v informacich, kde jsem to vracele byla ale velmi neprijemna, protoze chtela asi co nejdrive domu, presto, ze bylo pouze 7 minut po 22.00. Vynadala mi, ze nemam chodit tak pozde. Ja jsem ji rekla, ze musim tez pracovat prescas, kdyz je to potreba. Kaufman hesto " Jsme tu pro Vas" asi na tuto pracovnici neplati!
Dekuji za pochopeni!
Renata
Muzete me kontaktovat na:
email: ***
Omluva.
|
Tweet |
Jestliže spotřebitel zakoupil zboží ve slevě, avšak na pokladně nebyla sleva zohledněna a spotřebitel zaplatil za zboží plnou cenu, je možné účtenku reklamovat. Výsledkem takové reklamace by mělo být vrácení rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Vážená zákaznice,
děkujeme za Váš podnět.
Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika.