Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:608
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

62%
38%
Toto skore je založeno na 104 stížnostech.

#79873Neochotni zamestnanci v Kaufland Rokycany

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 11 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.12.2024, před 3 měsíci

Renata Nilssonová

Znění stížnosti

Minulou sobotu jsem byla se svou dcerou nakupovat v Kaufland Rokycany. Vesla jsem v 21.40 a 21.50 jsem byla u kasy platit , kde stalo vice lidi prede mnou. Zaplatila jsem 3 minuty po desate a protoze vzdy kontroluji slozenku za nakup, zjistila jsem, ze mi byla zase jako nekolikrat predtim zauctovana plna cena vyrobku misto slevy. Samozrejme, ze zbozi nechci za 250 kc misto 109, co to melo stat. Chtela jsem tedy zbozi vratit. Slecna v informacich, kde jsem to vracele byla ale velmi neprijemna, protoze chtela asi co nejdrive domu, presto, ze bylo pouze 7 minut po 22.00. Vynadala mi, ze nemam chodit tak pozde. Ja jsem ji rekla, ze musim tez pracovat prescas, kdyz je to potreba. Kaufman hesto " Jsme tu pro Vas" asi na tuto pracovnici neplati!

Dekuji za pochopeni!

Renata

Muzete me kontaktovat na:

email: ***


Požadované řešení

Omluva.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.12.2024 12:13, před 3 měsíci

Jestliže spotřebitel zakoupil zboží ve slevě, avšak na pokladně nebyla sleva zohledněna a spotřebitel zaplatil za zboží plnou cenu, je možné účtenku reklamovat. Výsledkem takové reklamace by mělo být vrácení rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.12.2024 08:21, před 3 měsíci

Vážená zákaznice,
děkujeme za Váš podnět.
Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.1.2025 13:06, před měsícem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.2.2025 13:18, před 12 dny

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.