Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:586
Z toho za letošní rok:65
Stále v řešení:84
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 79 stížnostech.

#79874Zásilkova naprosto nepoužitelný servis !

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

4 měsíce 8 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.12.2024, před 4 měsíci

gg pol

Znění stížnosti

Dobrý den,
Zasílka *** odeslána zpět 14.12.24 k odesílateli aniž jsem měl čas si ji výzvednou !!
A to z Z-Boxu jen po dvou dnech kde byla od 12 do 13.12.24 !!!
Na České poště je zásílka k disposici jeden týden !!
Zásilková je naprosto neúnosný a zbytečný servis.
Zásilkona se dodávkou zásilek nezabývá, jeji cíl je jen posílat zásilky od prodejce do Z-Boxu a od Z-Boxu zpět k prodejci !
PŘÍŠERNÁ HRŮZA. CO JE "Zasilkovna" ZA SPOLEČNOST ??


Požadované řešení

Dodat znova zásilku příjemci.

A je-li možné použít jiného dopravce a vyhnout se Zamilovaně.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.12.2024 16:22, před 4 měsíci

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.1.2025 16:42, před 3 měsíci

Dobrý den, rozumíme vašemu zklamání, pokud byla zásilka vrácena zpět odesílateli, nicméně o délce úložní doby je příjemce vždy předem informován, navíc přes jejím uplynutím zasíláme upomínku, aby zákazník na vyzvednutí nezapomněl. Pokud zásilka ve lhůtě není vyzvednuta, musíme ji opravdu vrátit odesílateli, je totiž potřeba v Z-BOXu uvolnit místo pro zásilky ostatních zákazníků, aby nemuseli na doručení čekat. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.