Společnost


Ing. Radim Smička

Počet nahlášených stížností:136
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#79875Permanentné mazanie inzerátov bez porušenia podmienok inzercie, klamlivé nahlasovanie od konkurencie.

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

25 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.12.2024, před 25 dny

Peter Majeský

Znění stížnosti

Takáto je realita... Prevádzkovateľ vždy poukazuje na porušenie podmienok inzertného portálu a vy sa môžete sťažovať koľko len chcete. V podstate komunikujete s technogiou, nie s človekom. Môžete dôkazom znenia inzerátu a dotazom v reklamácii, kde v podstate dokážete, že ste žiadne podmienky neporušili poukázať na reálnu skutočnosť, no pravdy sa nedovoláte. Jediné, čo sa deje strácate peniaze(okrem prípadného zisku firmy aj samozrejme), pretože náhradné poukážky, čo sa týka inzercie Vám nevrátia, vrátia Vám len topovacie poukážky, ktoré si zakúpite navyše kvôli posunu inzerátu a lepšej viditeľnosti. Inzeráty sa mažú pravdepodobne na základe oznámení a nikto neskúma, či sú to oznámenia založené na reálnej skutočnosti, alebo oznámenia súvisiace s konkurenciou, ktorá Vás týmto likviduje. Je to tak a mám s tým dlhoročné skúsenosti, keďže na BAZOŠI inzerujem dlhé roky a za ten čas ma stála inzercia rádovo už v tisícoch Eur. BAZOŠ je verejný portál, nie obchod doma v obývačke a je na mieste dodržiavať zákony platné všeobecne. Vyjadrenia typu, že súkromná firma, neobstoja, pretože je to verejný priestor, prevádzkovaný súkromnou firmou a preto sa na konanie vo všeobecnosti vzťahuje obchodná a občianska legislatíva. Poškodzovanie konkurenciou, klamlivé nahlasovanie sú nekalá hospodárska súťaž a nekalé podnikanie a tak by bolo na mieste, aby sa prevádzkovateľ BAZOŠU zaoberal inzerciou ešte predtým ako ju zmaže a konal v súlade s podmienkami, ktoré si sám určil a teda nemazal inzeráty, ktoré neporušujú tieto podmienky. Ak by to malo fungovať inak, tak je na mieste podozrenie prečo by tak konal a v koho záujme. Zymyslite sa nad tým. Ďakujem.


Požadované řešení

Riešenie je nemazať inzeráty, ktoré neporušujú podmienky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.12.2024 12:17, před 21 dny

Inzerování na portálu se řídí podmínkami využívání služeb serveru Bazos.cz (bazos.cz/podminky.php). Čl 5 uvádí: "Provozovatel má právo smazat inzerát pokud je inzerát vložen do nesprávné sekce s ohledem na text inzerátu nebo pokud inzerát budí dojem, že Uživatelem je jiná právnická nebo fyzická osoba. Provozovatel má právo smazat inzerát i při podezření, že inzerát odporuje podmínkám Bazos.cz." Pokud spotřebitel porušil tyto podmínky, je společnost oprávněna jeho inzeráty smazat.

V daném případě se tedy jeví jako vhodné vyzvat provozovatele služby k zodpovězení, v čem spatřuje případné porušení podmínek.

Pokud služba nebyla po zaplacení smluvené částky řádně zprovozněna, ačkoli stěžovatel splnil dohodnuté podmínky pro poskytnutí služby, jedná se o podstatné porušení smlouvy a stěžovatel má právo od smlouvy odstoupit. V takovém případě podnikatel vrátí úhradu za nevyužitou službu, pokud stěžovatel nemohl využít tuto službu. Nevrátí-li podnikatel stěžovateli úhradu za neposkytnutou službu, bezdůvodně by se obohatil. Kdo získá majetkový prospěch plněním z právního důvodu, který odpadl, musí vydat oč se obohatil.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.