Společnost


CHANCE a.s.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#79884Špatně vyhodnocen tiket

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

24 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.12.2024, před 25 dny

Stanislav Motan

Znění stížnosti

Vsadil jsem tiket.Podle CHANCE je tiket nevyherni,ale ja vim,ze je vyherni.Poslal jsem jim vysledek tohoto zapasu z ofico stranek USA NCAA kde je jasne videt ze jsem vyhral.Poslal jsem jim video tohoto zapasu,kde je opet zcela zretelne jasne,ze jsem vyhral,presto me CHANCE napsala ze tiket prekontrolovali a ze jsou proherni.

Posílám ofico stranky USA NCAA basketball tohoto zapasu kde je jasne videt ze muj tiket musi byt vyherni ....https://www.ncaa.com/game/6353560
posílám video tohoto zapasu,kde je opet zcela jasné,ze muj tiket musi byt vyherni ...https://smumustangs.com/news/2024/12/14/mens-basketball-mustangs-defeat-lsu-74-64.aspx

A ted posílam tiket kde me Chance vyhodnotila jak proherni i kdyz je uplne jasne,ze jsem vyhral

***


Požadované řešení

Prosím o napravu a opravu tiketu jako vyherni,dekuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.12.2024 12:58, před 20 dny

Jestliže spotřebitel splní všechny podmínky pro výhru, měl by být jeho tiket výherní.

Z § 11 obchodních podmínek společnosti vyplývá, že účastníci mohou podávat odůvodněné stížnosti nebo reklamace (dále jen reklamace) Chanci, vždy nejpozději do šesti měsíců ode dne vzniku rozhodné skutečnosti, která je důvodem reklamace. V případě internetových sázek uplatní Účastník reklamaci prostřednictvím e-mailu zaslaného na elektronickou adresu: reklamace@chance.cz, ve kterém specifikuje její důvody a uvede svůj požadavek na její vyřízení. Reklamace musí zejména obsahovat jednoznačnou identifikaci Účastníka (uživ. jméno), časový údaj reklamované sázky, popř. jiné relevantní údaje týkající se reklamované skutečnosti.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.