Počet nahlášených stížností: | 208 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 11 |
S vinted jsme byla dříve velmi spokojena. Prodávám jen prevazne použité věci po dětech. Nyní mi v očekávaných platbách visí téměř 2 tis Kč a vinted mi je nechce převézt do peněženky dokud jim neposkytnu kopii občanského průkazu z obou stran:-( jejich relace, kdU nechci kopii dát je taková, že mám smůlu a peníze si ponechávají :-(
Chci získat peníze za své prodané věci.
|
Tweet |
Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Společnost však může mít povinnost ověřit konkrétního uživatele (např. ochrana proti praní špinavých peněz).
Společnost Vinted s.r.o. je možné kontaktovat i prostřednictvím e-mailu: legal@vinted.cz.
Nepodaří-li se spor se společností vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.