Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:587
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:85
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 79 stížnostech.

#79894Rozbité zboží - neuznaná reklamace

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

4 měsíce 7 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
16.12.2024, před 4 měsíci

Jakub Schejbal

Znění stížnosti

Prodávající mi zasílala v balíčku hodiny - schwarzwaldské kukačky. Balík vystlala papíry a igelitovými výplněmi. Balík označila velkými nápisy "křehké" a "sklo". Balík přišel zvenku neporušený, ale vnitřek byl rozbitý. Korpus hodin polámaný a měchy potrhané. Někdo musel evidentně balíčkem házet. Zásilkovna si vyžádala fotky, ale zboží prý bylo špatně zabalené (bez bližšího odůvodnění).


Požadované řešení

Uhradit způsobenou škodu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.12.2024 16:23, před 4 měsíci

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.1.2025 16:50, před 3 měsíci

Dobrý den, pane Schejbale, je nám líto, nicméně už jen podle vašeho popisu zásilka skutečně nebyla dostatečně zabalena, navíc přeprava křehkého zboží je dle našich přepravních podmínek zakázána. Nedokážeme zajistit bezpečnou přepravu takového zboží, obzvláště pokud není krabice dostatečně vystlána pevným materiálem, proto reklamaci nemůžeme uznat. Spojte se prosím přímo s odesílatelkou, odpovědnost za škodu v případě porušení přepravních podmínek spočívá totiž právě na odesílateli. Věříme, že se s vámi vše vyřídí k vaší spokojenosti. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.