Společnost


ARRIVA autobusy a.s.

Počet nahlášených stížností:56
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#79897Příšerná kvalita, navyšují ceny, ignorují problémy, jezdí pozdě

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.12.2024, před měsícem

Sabina Bartlová

Znění stížnosti

Neustále jezdí pozdě, hlavně večer každý den 10-15minut zpoždění, ale na Idosu dělají jak je to pouze 5 minut. Neustále nemají předělané směrovky, kam jedou nebo přijedou rovnou bez nich. Když se pak bavíte s personálem, někteří jsou fakt hrubí a to se jich můžete ptát slušně jak chcete. Nedej bože jak jedna průvodčí z Arrivi řvala po osobě s lístkem z českých drah, se kterým lidi jezdí normálně. Nevypadají ani čistě, jednou během cesty ze stropu do uličky kapala voda. Když se tam večer rvali dva opilci, Arriva to úplně ignorovala. A tihle si dovolují zvednout cenu jízdného? Přála bych jim vrácení peněz za pozdní příjezdy jako mají v Asii. Kdybych s nimi nemusela jezdit, tak nejedu ani za zlaté prase. Nikdy bych nečekala, že to řeknu, ale svaté České dráhy.


Požadované řešení

Zvyšte první kvalitu, až poté zvedejte ceny. Je to příšerná kvalita. Neustále pozdě, neustále nemají předělané směrovky nebo jezdí bez nich. A personál, půlka normální, půlka nepříjemná a hrubá. Ignorují, co se děje ve vlaku. Vůbec se neozvou, když je ve vlaku problém.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.12.2024 15:18, před měsícem

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Společnost je možné kontaktovat:
- telefonicky na +420 725 100 725,
- emailem na info@arriva.cz,
- skrze kontaktní formuláře zde: https://www.arriva.cz/cs/kontakt/zakaznicky-servis.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.