Počet nahlášených stížností: | 56 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 6 |
Neustále jezdí pozdě, hlavně večer každý den 10-15minut zpoždění, ale na Idosu dělají jak je to pouze 5 minut. Neustále nemají předělané směrovky, kam jedou nebo přijedou rovnou bez nich. Když se pak bavíte s personálem, někteří jsou fakt hrubí a to se jich můžete ptát slušně jak chcete. Nedej bože jak jedna průvodčí z Arrivi řvala po osobě s lístkem z českých drah, se kterým lidi jezdí normálně. Nevypadají ani čistě, jednou během cesty ze stropu do uličky kapala voda. Když se tam večer rvali dva opilci, Arriva to úplně ignorovala. A tihle si dovolují zvednout cenu jízdného? Přála bych jim vrácení peněz za pozdní příjezdy jako mají v Asii. Kdybych s nimi nemusela jezdit, tak nejedu ani za zlaté prase. Nikdy bych nečekala, že to řeknu, ale svaté České dráhy.
Zvyšte první kvalitu, až poté zvedejte ceny. Je to příšerná kvalita. Neustále pozdě, neustále nemají předělané směrovky nebo jezdí bez nich. A personál, půlka normální, půlka nepříjemná a hrubá. Ignorují, co se děje ve vlaku. Vůbec se neozvou, když je ve vlaku problém.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Společnost je možné kontaktovat:
- telefonicky na +420 725 100 725,
- emailem na info@arriva.cz,
- skrze kontaktní formuláře zde: https://www.arriva.cz/cs/kontakt/zakaznicky-servis.