Společnost


K.F.C. spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:78
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#79902Opakované okrádání zákazníka v KFC Čestlice

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
16.12.2024, před měsícem

Sylva Rychtalíková

Znění stížnosti

Vážení,

již potřetí jsem byla okradena v provozovně KFC v Čestlicích. Dnes jsem dle účtu zaplatila za Classic Menu 164 Kč (účet č. ***, datum 16.12., čas 17:53:10) a obdržela jsem pár hranolků v sáčku (má asi jít o porci malých hranolků). Na účtu jsou však uvedeny velké hranolky. Místo dvou velkých porcí (výslovně jsem objednala stehna) byla v krabičce porce prsou a malého křídla.

Došlo mi, že vaši zaměstnanci zneužívají systému Drive Thru a k tomu nabízí tašku, aby zákazník neměl čas si objednávku překontrolovat. Za mnou stála ve frontě řada aut, takže nebyl čas a prostor na kontrolu obsahu tašky, obsluha navíc byla velmi pomalá.

Takže vážení, pokud k vás ještě někdy zavítám (jedině kvůli vnukům), vyložíte mi kompletní objednávku na pult! Idiota ze zákazníků dělat nebudete.


Produkt

Classic Menu - neodpovídající obsah


Požadované řešení

Nešizení objednávky, dodržování obsahu menu, omluva


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.12.2024 12:15, před 27 dny

Spotřebitelům vždy doporučujeme, aby si objednávku zkontrolovali co nejdříve po převzetí, aby předešli obdobným problémům.

Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).

V tomto případě je nejlepší reklamovat zboží ihned, pokud tak ale učiněno nebylo, může spotřebitel reklamovat i později (např. pomocí formuláře na internetových stránkách https://kfc.cz/kontakt). Je vhodné k reklamaci také připojit fotografie produktu, aby prodávající mohl reklamaci lépe vyřešit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.