Počet nahlášených stížností: | 30 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V dodávce nebyl žádný doklad o výrobcích co jsem koupila ani jak reklamovat potřebuji vyměnu legin a není možné je kontaktovat s jinou a hodně jsem si už objednala jsem tohle neměla děkuji za brzké vyřízení protože na internetu bylo výměna nebo vracení do 14 dní a už je týden pryč a nevím co s tím nikdy už žádná objednávka a také žádné doporučen jako u jiných prodejců
pořeba výměny
co nejdříve vyřešit není možné se s nimi kontaktovat a doporučuji aby dodavali dodací list jako jiní
|
Tweet |
Prodávající je povinen vydat doklad o zakoupení výrobku, pokud o to spotřebitel požádá. Dále je prodávající povinen spotřebitele řádně informovat o rozsahu, podmínkách a způsobu uplatnění reklamace, spolu s údaji o tom, kde lze reklamaci uplatnit. Pokud poruší některou z uvedených povinností, hrozí prodávajícímu pokuta za správní delikt a to až do výše 3 000 000,- Kč. Dozor nad ochranou spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že se prodávající porušil svou zákonnou povinnost, má možnost obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Více o podání na www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Pokud bylo zboží objednáno na dálku (prostřednictvím internetu, telefonu atd.), má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu a to ve lhůtě čtrnácti dní od převzetí zboží. Nepoučil-li prodávající spotřebitele o tomto právu (poučení není součástí smlouvy), lhůta se prodlužuje o jeden rok.
Odstoupení od smlouvy je vhodné zaslat společně s vráceným zbožím na adresu sídla prodávajícího. Pro případné dokazování při soudním sporu je vhodné ponechat si kopii odstoupení od smlouvy a potvrzení, že zboží bylo doručeno. Odstoupil-li spotřebitel od smlouvy, vrátí mu podnikatel bez zbytečného dokladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání. Vzor pro odstoupení od smlouvy naleznete na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-3283/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-uzavrene-pres-internet-ci-po-telefonu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.