Společnost


Jaromír Končický

Počet nahlášených stížností:39
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#7993Power banky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 9 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.10.2015, před 9 lety

Eva Skovejsová

Znění stížnosti

Objednala jsem si na slevomatu slevy jako kráva 2 power banky 12000 mAh. Jedna z power bank se pořád vypínala a vůbec nenabíjela a druhá nabíjela jen chvíli. Proto jsem kontaktovala emailem "slevy jako kráva". Ti mi zaslali reklamační list s tím, že ho mám vyplnil a přiložit k nefunkčním power bankám a zaslat na reklamaci na uvedenou adresu s tím, že mi budou zpět vyplaceny peníze na účet. Společnost si zboží (power banky) převzala, jelikož jsem ho zaslala na dodejku, ale peníze na účtu stále nemám, ikdyž uběhla reklamační lhůta. Takže jsem zaplatila peníze za nic + poštovné za dopis s dodejkou.


Požadované řešení

Zaslat peníze na účet v co nejkratší době.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.10.2015 10:44, před 9 lety

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy.

Odstoupením od smlouvy se závazek zrušuje od počátku a strany si vrátí, co si plnily. Bylo-li zaplaceno za zboží, ale kupní smlouva byla zrušena, má prodávající povinnost tuto úhradu spotřebitelovi zpět vydat. Pokud by tak neučinil, bezdůvodně by se obohatil, neboť právní důvod, na jehož základě získal majetkový prospěch, odpadl. Spotřebitel by měl v takovém případě podnikatele vyzvat k vrácení zaplacené částky za zboží.

V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli finanční prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby k soudu. Ale v případě projednání sporu před soudem má ten, co vyzval protistranu předžalobní výzvou, v případě úspěchu právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním zároveň dlužníka upozorníte, že má možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.1.2016 16:32, před 9 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.