Počet nahlášených stížností: | 9 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Nevhodné chování řidiče č.204 dne 17.12 v 18.52. Smer Kylesovice.
Jel o 7 minut později a při dotazů že má zpoždění,mě odbyl,že není tryskač a že mám vypadnout dal do vozu. Promiňte ale takhle se řidič chovat nesmí!!
Domluva zeby se měl chovat vlidneji
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Na společnost je možné se obrátit e-mailem na info@mdpo.cz.