Společnost


Městský dopravní podnik Opava, a.s.

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#79931Nevhodné chování řidiče

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

22 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.12.2024, před 23 dny

Šárka Pitrunova

Znění stížnosti

Nevhodné chování řidiče č.204 dne 17.12 v 18.52. Smer Kylesovice.
Jel o 7 minut později a při dotazů že má zpoždění,mě odbyl,že není tryskač a že mám vypadnout dal do vozu. Promiňte ale takhle se řidič chovat nesmí!!


Požadované řešení

Domluva zeby se měl chovat vlidneji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.12.2024 15:33, před 21 dny

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Na společnost je možné se obrátit e-mailem na info@mdpo.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.