Společnost


Schlieger, s. r. o.

Počet nahlášených stížností:25
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#79937Nefunkčnost FVE

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

29 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.12.2024, před 29 dny

Vladimír Daříček

Znění stížnosti

REKLAMACE FVE

Vážení obchodní přátelé,
( naposledy vás oslovuji slušně ) příští email bude hodně ale hodně sprostý.
Již několikrát jsem od vámi zapojené FVE reklamoval funkčnost tohoto zařízení , naposledy 25.11.2024
Poslali jste mi montážní a servisní list ze dne 25.11.2024 a napsal to nějaký L.
Výsledek ???? Vše ok , vše funkční , bez závad. Dokonce po mne chcete, že vystavíte fakturu a já zaplatím zbytečný výjezd.
Takže na to ale rychle ZAPOMEŇTE.
Dne 14.12.2024 byla zase vypnuta dodávka elektřiny na naší ulici v době 7.15. hod. A FVE opět nefungovala.
Po několikáté reklamaci jsem byl poučen někým z vašeho servisu, že baterie musí mát minimálně 20% a já měl 45%.( minulá reklamace )
Že potrvá 300 sekund , něž se to přepne na baterky a pojedou zásuvky.
A v sobotu 14.12.2024 ???
Baterie měli v 8.34 60% a ani po 1 hodině 15 minutách baterie baterie nenaskočily a stále jsem neměl proud v zásuvkách.
Proto jsem udělal fotodokumentaci a posílám vám ji k nahlédnutí. Aby se zase nenašel nějaký vás chytrák, že jsem měl baterie prázdné. Musel jsem být mimo domov v 10 hodin , proto jsem udělal druhou fotodokumentaci , aby bylo jasno.
Takže jste pro mne velmi ale velmi neseriózní firma ,která jen bere prachy a zákazníci jsou v pr....... A mám toho dost.
Stále sem jezdí jen ukrajinští technici už jich tu bylo 13 a stále nic. Mám toho opravdu už dost !!!!!
Předám tento problém mému právnímu zástupci a budeme to řešit jinak.
Všem sousedům FVE funguje tak , že se to automaticky přepne do domovního rozvaděče a el.funguje. Jen já *** musím tahat z 1 patra prodlužovačku po schodech do kuchyně, abych to zprovoznil , tedy jestli zásuvky budou fungovat.A všichni sousedi se mi smějí, co to mám za Lego.
Takže dost. Nějaký Ukrajinec mi vysvětloval , že vaše firma nedělá automatické přepojení , že si mám koupi to a to a nechat si to udělat elektrikářem.
To myslíte vážně , že jsem zaplatil přes 400.000 za Lego. ???? Tak to tedy ne.
Váš technik byl venku u domovního rozvaděče, něco vypnul a zásuvky fungovaly. Když to vypne ČEZ, tak to nefunguje. PROČ ????
Takže už ze sebe nenechám dělat blbce. Buď to do vánoc bude fungovat, nebo můj právník zajistí, aby byla reklamace uznána , vy si celou FVE odmontujte a dejte ji jinému blci a vrátíte státu dotaci a na můj učet částku přes 160.000 Kč. A já si ji nechám udělat u jiné , spolehlivější firmy.
Na to , aby FVE fungovala , když jde proud ji opravdu nepotřebuji.

Jen pro informaci - veškerou toto dokumentaci ( emaily s vaší firmou ) předám Nejvyššímu kontrolnímu úřadu do Prahy, poradím se s Ombudsmanem jak nejlépe vyřešit reklamaci , aby jste si tu FVE odmontovali a zmizli mi z očí.
Tady je fotodokumentace.


Daříček Vladimír ***
17.12.2024


Požadované řešení

Oprava připojení - funkčnosti když nejde el.proud ze sítě.
Opravdu si nechci jen stěžovat ,chci jen aby to za více jako 400.000,- Kč fungovalo jak má. Když jde el.proud ze sítě,nepotřebuji vaši FVE.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.12.2024 13:44, před 27 dny

Mezi podnikatelem a spotřebitelem byla sjednána smlouva o dílo. Dílem se dle občanského zákoníku rozumí zhotovení určité věci, nespadá-li pod kupní smlouvu, a dále údržba, oprava nebo úprava věci, nebo činnost s jiným výsledkem.

O právech objednatele z vadného plnění u smlouvy o díle platí obdobně ustanovení o kupní smlouvě. V souladu s nálezem Ústavního soudu ČR (sp. zn. IV. ÚS 2989/16) se na danou problematiku použije ustanovení o koupi zboží v obchodě, nikoliv obecná ustanovení o kupní smlouvě.

Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se projeví u spotřebního zboží v době dvou let od převzetí. Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Tato lhůta se dle rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR (viz sp. zn. 33 Cdo 3228/2009) vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.

Pokud podnikatel nevyřídí reklamaci ve stanovené době (zásadně 30 dnů), může spotřebitel od smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu dle § 19 odst. 4 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Podnikatel má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu výrobku. Odstoupení od smlouvy lze oznámit kterékoliv pobočce podnikatele možnými prostředky komunikace, přičemž je nutné identifikovat kupní smlouvu, od které spotřebitel odstupuje.

Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (viz rozhodnutí Krajského soudu v Hradci Králové sp. zn. 19 Co 470/2005). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Obecně platí, že reklamace je bezplatná bez ohledu na její výsledek. Bezplatnost reklamace vyplývá i z evropských směrnic a platí tedy v celé Evropské unii.

Zpoplatnění nákladů zamítnuté reklamace by však bylo možné v případě šikanózního výkonu práva. Tím se rozumí takový výkon práva, u něhož není sledovaným cílem naplnit smysl a účel sledovaný právní normou, ale které sleduje poškození jiné osoby (např. opakované bezdůvodné uplatňování reklamace).

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude adresován společnosti: Schlieger, s. r. o., U nákladového nádraží 3265/10, 13000 Praha.

Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost splnit závazek bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.