Společnost


Meta Platforms Ireland Ltd.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#79941Facebook

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

22 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
18.12.2024, před 22 dny

Lukáš Kalát

Znění stížnosti

facebook a jeho provozovatel umožnujě na uzemi čr porušovat zákony viz týrání zvířat či uskutečňuje prostor pro podvody. pokud tento problém nahlásíte místnímu supportu vyžaduje po vás dokládání zákonů jejich hlav a značek aby mohl vyhodnotitz zda obsah publikovany veřejně na fb a ze ktereho ma fb profit je závadný a porušuje zákon. po tomto doložení které je časove a inteligenčně náročný a výmeně několika emailu se supportem fb je sděleno že došli k závěru že zákon není porušen a obsak nezakážou. př. dva hadi a ještěři uzavřeni v rozmezí 45-501-60 cm výška 60. a dva z nih had a ješter bojují a je vidět že z jevně z donucení z malého prostoru který sdílí s dalšími dvěma plazi kteří očividně se snaží uniknout z boje na život a na smrt. vypadá to jako zápas. melo by to spíše být přístupné pouze na the onion routeru. ve výsledku vás odkáží na bojování pomocí místního aparátu a spoléhají se na svou justiční nepostižitelnost nejspíše kvůli korporátnosti a finanční nezávislosti


Požadované řešení

zakázání provozování činosti vedoucí k podvodům či zjevně presentující násilí pro pobavení. nebod podvedené osoby a jejich problémy zatěžují soudní aparát čr. moje ségra naletěla a následně tito socialni inženýři vytěží jeí telefon a já byl nucen se ubránit útoku hackerů z ruska thajska atd


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.12.2024 14:09, před 20 dny

Pokud se spotřebiteli na stránkách ukazují videa, které podle něj porušují zásady společnosti či zákon, může je nahlásit, tak jak zde již spotřebitel učinil.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Irsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska, přičemž spolupracuje také s mezinárodním spotřebitelským centrem Spojeného království.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.