Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:545
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#79942Klamná reklama, nedostatečné zásobování , samoobslužná pokladna

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

20 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.12.2024, před 21 dny

Ilona Hledíková

Znění stížnosti

Akce od 7.00hodin v 8.30hodin již zboží není, samoobslužná pokladna -katastrofa, nepřehledná není u ní personál který by poradil (odskakuje od klasické pokladny).


Požadované řešení

K samoobslužné pokladně dát alespoň 1zaměstnance který by poradil,tyto pokladny jsou odlišné od jiných supermarketů, obzvláště když jste zde poprvé.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.12.2024 13:56, před 19 dny

Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.