Počet nahlášených stížností: | 545 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 8 |
Akce od 7.00hodin v 8.30hodin již zboží není, samoobslužná pokladna -katastrofa, nepřehledná není u ní personál který by poradil (odskakuje od klasické pokladny).
K samoobslužné pokladně dát alespoň 1zaměstnance který by poradil,tyto pokladny jsou odlišné od jiných supermarketů, obzvláště když jste zde poprvé.
|
Tweet |
Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.