Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Vaše arogance a jistota si svým místem na trhu.
Lidi necháte mluvit se zaostalým robotem. Když už se dovoláte k živému člověku, jen lež a ujišťování o ne pravdě. Váš člověk na lince, "František" (nahrávaný hovor), mě ujistil, že dnes 18.12. bude zásilka na místě... Stále nic...
Pracuji ve službách více než 20 let, denně s lidmi, vím, co je to kolikrát za ksindl. Přesto, kdybych se takto choval k zákazníkům, už dávno by mi vymlátili výlohu nebo zuby z huby. Vyhovuje Vám tento anonymní způsob komunikace? Asi jste zaspali dobu...
Nesplníte, co jste slíbili ani čím se chvástáte...
Uvědomujete si, že Vaše výplaty a Vaše živobytí platí klienti??? Asi ne... Ale výhodný job viďte?
Kdyby jste pracovali face to face, nevyděláte si ani na kůrku... Ale internet a AI snese vše, že?
Opakovaně se ptám, kdy bude zásilka doručena?
Nezajímá mě Váš robot, který tvrdí, že máte zásilku v přepravě jeden den. I když je to více než 30 hodin a zásilka stále leží na depu. Bez možnosti vyzvednutí. I přesto, že je to více než 70 km od místa doručení a sám zákazník se nabídnul, že si vyzvedne na depu.
Stačil by lidský přístup a třeba vysvětlení, proč k tomu došlo... Nic...
Jen robotické brabentění naučených frází, někde ze školení za pět padesát.
Několikrát jsem se snažil o kontakt na zákaznické lince (Katka, Aleš a pak František), vždy jen plky a nesplněné sliby.
Nemáte právo žádat si zdvořilý přístup, když sami oplýváte arogancí k zákazníkům. To je vrchol Vaší nezdvořilosti... Přeji Vám mnoho spoko zákazníků. Čas ukáže jaké místo na trhu máte.
Jen dodatek
Protože si to můžeme dovolit, nechali jsme na zkoušku, stejnou zásilku poslat znovu. S využitím Vaší konkurence. Odesláno a vyzvednuto dne 17.12. v 22:37, již mám info od doručovatele, že bude zásilka doručena dne 19.12. mezi osmou a desátou hodinou ranní.
K tomu se ani neblížíte, že?
Balíček za pár korun přepravy, obsah za více než 30 tis.
Děkuji za Vaše služby, které už nikdy nevyužiji. Přeji Vám mnoho spokojených zákazníků a spoustu let prosperity.
S pozdravem
Zklamaný zákazník Zásilkovny
Aleš Galoda
Z4045410436
Stačil by kontakt s někým "živým" z této firmy a Vaše nabídka na řešení situace. Slevu ani nic zdarma nepožaduji. Jen splnění toho, čím se chvástáte.
A ta věta pod tímto rámečkem, jen dokresluje Vaší aroganci a přístup k zákazníkům.
Opravdu chci vznést stížnost, a to ne na firmu, ale na lidi, kteří v ní pracují a kazí jí renomé svou neochotou přizpůsobit se situaci a problém řešit.
Opravdu není chybou zákazníka, že vy nemáte informaci o tom, že výdejní místo má dovolenou, a že v průběhu přepravy nejste schopni reagovat na změny, ani návrhy zákazníka situaci vyřešit během hodiny po svém.
Hodně štěstí
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.