Společnost


Dopravní podnik města Brna, a.s.

Počet nahlášených stížností:70
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#79964Opakované projíždění zastávky západní Brána

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

18 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.12.2024, před 19 dny

Jana Hladišova

Znění stížnosti

Dobrý den píší stížnost na řidiče saliny1761 který v 11:45 projel i po signalizací pro zastavení zastávku západní Brána kde společně se mnou chtěli vystoupit více cestujících tato situace se neustále opakuje i ve večerních hodinách kdy musím čekat na spáteční spoj.Tato zastávka je dost využívána a cestující musí mrznout aby se dostali domů.Prosim o neodkladné řešení jak za sebe tak i za ostatní cestující.
S přáním hezkého dne a krasne vánoční svátky
Jana Hladišová


Produkt

Šalina 1761


Požadované řešení

Velmi prosím o nápravu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.12.2024 13:27, před 19 dny

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Stížnost nebo připomínky je tak vhodné směřovat v tomto případě přímo ke společnosti Dopravní podnik města Brna, a.s. na e-mail: dpmb@dpmb.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.