Společnost


De Agostini Publishing S.p.A.

Počet nahlášených stížností:44
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#79972Neodoslanie zaplatenej objednávky.

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

21 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.12.2024, před 21 dny

Michal Vavro

Znění stížnosti

Spoločnosť De Agostini sa rozhodla v decembri spraviť výluku a neodosielaju žiadne objednávky. Takže moja zaplatená decembrova objednávka mi bude doručená až po 12tom januári. Bez kompenzácie. Krok že na sviatky prosto nerobia s trápnym ospravedlnim že upratuju sklady viem pochopiť. Ale dat si zaplatiť objednavku ktorú mesiac nedoručim je viac ako nekorektné. Ďalší negatívum je ze na linke pre zákazníkov ma ubezpečili ze zaplatené zasielky odošlu nasledne na to v emaili potvrdili že zásielku neodošlu


Požadované řešení

Odoslanie zaplatenej objednávky pripadne kompenzácie za omeškanie.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.12.2024 14:45, před 20 dny

Na stránkách společnosti je uvedeno že první zásilka bude spotřebiteli doručena 3 až 9 pracovních dnů po objednání předplatného. Po úspěšném zpracování platby za každou zásilku budou zásilky spotřebiteli odesílány každý měsíc.

Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 2159a zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Mimo výše uvedené platí, že pokud je prodávající v prodlení s dodáním zboží, jedná se o porušení smluvní povinnosti. V takovém případě by spotřebitel mohl žádat slevu z kupní ceny.

Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost splnit závazek bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.12.2024 08:31, před 18 dny

Spotřebitel nás informoval, že po podaní stížnosti mu byl zaslán e-mail s informacemi o odeslání zásilky. Stížnost tedy necháváme přeřazenou na spotřebitele, aby nás mohl informovat, až balíček dorazí.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.