Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#79976Stížnost na operátory T - mobilu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

18 hodin 51 minut

Detail stížnosti

Publikováno
19.12.2024, před 28 dny

Jaroslava Loskotová

Znění stížnosti

Dobrý večer.

Jmenuji se Jaroslava Loskotová a podávám stížnost na operátory T - mobilu, konkrétně na pána , který mne neposlouchal a stejně si to udělal podle sebe.
Začalo to tím, že jsem potřebovala radu, kterou jsme vyřešili a hned se zeptal jak to mám s televizí. Moje odpověď byla že televizi máme satelitní, tak mě začal nabízet internetovou, že je lepší kvalitnější a přitom si nenechal vysvětlit že v místě bydlište nejde internet i když zátím s výpadky máme od Vodafonu, že žijeme v lese a tam t-mobil nejde.

Dále mě přesvědčoval o svém tak jsem mu řekla že se musím poradit s manželem,že rozhodujeme společně. To nebral v úvahu, s tím že to není potřeba. Když se manžel vrátil z nákupu tak se mě ptal s kým volám tak jsem mu to řekla, vzal mi telefon z ruky a snažil se mu to vysvětlit i se zvýšeným hlasem, ale s operátorem nebyla řeč, protože již sepsal objednávku, která nejde vzít zpět. to proběhlo kolem poledne. Odpoledne jsem volala znova vzala to někdo jiný kolegyně která na tom co jsem ji sdělila utvořila novou objednávku a tv sat úplně zrušila a vytvořila novou objednávku a že se mám stavit na pobočku aby mi vydali nové internetové setoboxy. Nedalo mi to a večer jsem ještě volalala zda to nejde udělat přes linku, ale odpověď byla že musím na pobočku. Jeli jsme na pobočku do Jihlavy pro nové internetové setoboxy.
Pokaždé když jsem tam volala tak jiný operátor a pokaždé jiné informace.
Odpoledne kolem 15hod. se dostavil technik aby mi opět zapojil tv setoboxy, ale místo dvou dovezl jen jeden. Opět někdo nenapsal objednávku na dva ale pouze na jeden. Bylo nám technikem doporučeno ať zajedeme na pobočku a že nám druhý vydají. Omyl na pobočce mají pouze internotové. Na pobočce nám bylo sděleno že ještě večer nebo ráno mám volat operátora aby s námi sepsal doobjednávku. Operátorka sdělila že napřed musíme podat výpověď z internotové televize a pak teprve až vyprší výpověď mohu zažádat o jeden stobox na sat. televizi. Nevím na čem jsme.


S pozdravem Jaroslava Loskotová


Požadované řešení

Kompenzace


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.12.2024 15:17, před 27 dny

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 2159a zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.