Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#79982Odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

27 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
20.12.2024, před 27 dny

Mioslaca Autratová

Znění stížnosti

Dobrý den, manžel byl po telefonu osloven zmíněnou firmou a bylo mu nabídnuto na vyzkoušení tyčinky z čistého kolagenu. Manžel se nechal bohužel přemluvit.
Rádi bychom zboží vrátili a odstoupili od smlouvy, ale bohužel není kam vrátit.
5.12.2024 bylo doporučeno odesláno na adresu z přiloženého dokumentu PO Box 53, 120 00 Praha 2. 6.12.2024 byl dopis vrácen s tím, že box zrušen.
10.12.2024 bylo na dodejku odesláno na adresu kterou jsem našla na internetu, PO BOX 18, 120 00 Praha 2 13.12.2024 byl dopis opět vrácen, box zrušen.
17.12.2024 jsem naposled opět na dodejku odeslala na adresu Westerfield International AG, PO BOX 18, 120 00 Praha 2, dopis vrácen, box zrušen.


Produkt

14 x 2,5 g balení tyčinek čistého kolagenu - STHLM CL 14 Sachets Male


Požadované řešení

ráda bych aby převzali zásilku a uznali ukončení smlouvy


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.12.2024 15:31, před 27 dny

Dle § 1825 občanského zákoníku platí, že pokud smlouvu uzavřel spotřebitel a smlouva byla uzavřena telefonicky, je nutné, aby podnikatel zaslal spotřebiteli nabídku, kterou mu učinil telefonicky, mailem nebo dopisem, aby byla smlouva platně uzavřena. Zároveň je pak zapotřebí, aby spotřebitel nabídku přijal, a to buď standardně podpisem papírového vyhotovení, nebo jakýmkoliv i neformálním elektronickým způsobem (např. email, SMS). V opačném případě není spotřebitel, jestliže hovor inicioval podnikatel, smlouvou vůbec vázán. Toto ustanovení se však nevztahuje na uzavírání smluv mezi dvěma podnikateli.

S ohledem na výše uvedené se domníváme, že v popsaném případě k uzavření smlouvy nedošlo. Vzájemná plnění stran jsou tak bezdůvodným obohacením (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Bohužel nám v tuto chvíli není známa adresa ani žádné jiné kontaktní údaje společnosti.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku), může se spotřebitel obrátit na dozorový orgán v zemi sídla společnosti.

Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079

Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.