Společnost


Dopravní podnik města Brna, a.s.

Počet nahlášených stížností:70
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#79987Ujetí tramvaje ze zastávky

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

17 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.12.2024, před 18 dny

Karel Vostal

Znění stížnosti

Dobrý den, chci podat stížnost na řidiče tramvaje č.12. Dne 20.12.2024 v 15:15 ujel řidič ze zastávky "Autobusové nádraží" směr "Hlavní nádraží". Řidič ujel ze zastávky, i přes to, že viděl mne a dalšího muže přibíhat od přechodu z křižovatky k předním dveřím. Řidič na poslední chvíli dveře zavřel. Děkuji za vyřešení stížnosti. S pozdravem

Vostal


Požadované řešení

Chápu, že vaši řidiči spěchají, ale zdržení by nebylo větší než 15 vteřin. Proto prosím o poučení řidiče, tak aby k podobnému jednání již nedocházelo.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.12.2024 15:33, před 18 dny

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Stížnost nebo připomínky je tak vhodné směřovat v tomto případě přímo ke společnosti Dopravní podnik města Brna, a.s. na e-mail: dpmb@dpmb.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.