Počet nahlášených stížností: | 70 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 14 |
Dobrý den, chci podat stížnost na řidiče tramvaje č.12. Dne 20.12.2024 v 15:15 ujel řidič ze zastávky "Autobusové nádraží" směr "Hlavní nádraží". Řidič ujel ze zastávky, i přes to, že viděl mne a dalšího muže přibíhat od přechodu z křižovatky k předním dveřím. Řidič na poslední chvíli dveře zavřel. Děkuji za vyřešení stížnosti. S pozdravem
Vostal
Chápu, že vaši řidiči spěchají, ale zdržení by nebylo větší než 15 vteřin. Proto prosím o poučení řidiče, tak aby k podobnému jednání již nedocházelo.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Stížnost nebo připomínky je tak vhodné směřovat v tomto případě přímo ke společnosti Dopravní podnik města Brna, a.s. na e-mail: dpmb@dpmb.cz.