Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:587
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:85
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 79 stížnostech.

#79997Změna vydejniho místa

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

4 měsíce 3 dny 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.12.2024, před 4 měsíci

Radka Prokupkova

Znění stížnosti

Kvůli přeplněnemu boxu který jsem si určila mi zásilku přemístili 10km daleko!!!!Aby toho nebylo málo ještě to byl pouze krámek s omezenou pracovní dobou!Pan na infolince mi řekl že jsem si to měla nechat poslat dříve. Ze toho je teď hodně!To jako vážně??že jsem člověk na invalidním vozíku třeba někoho nenapadne?nebo důchodce?nebo nemám prostředky jak se tam dostat?proti člověk asi volí zasilkovnu v místě bydliště. Jinak by si objednal PPL nebo jinou službu!naposledy!


Požadované řešení

Naučte se počítat!zo ny pomohlo aby jste věděli že se vám balíčky nevejdou do boxu a nemusíte je posílat do míst kam se lidi třeba ani nedostanou!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.12.2024 07:24, před 4 měsíci

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.2.2025 16:10, před 3 měsíci

Dobrý den, Radko, pokud do Z-BOXu míří hodně zásilek, omezíme možnost zde objednat nové zásilky. Záleží ale i na tom, jaká bude situace ve chvíli, kdy se pokoušíme zásilku doručit, může se totiž změnit. Někteří zákazníci vyzvednou zásilku obratem, jiní třeba až třetí den, proto nemůžeme přesnou kapacitu předvídat. Když zjistíme, že je Z-BOX opakovaně plný, mělo by dojít k přesměrování. Naším cílem je, abyste si zásilku mohla co nejdříve vyzvednout, bohužel jsme netušili, že pro vás některá výdejní místa jsou nedostupná. Mrzí nás to. Přesměrováním jsme vám chtěli vyzvednutí naopak usnadnit. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.