Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 2.9.2015 jsme na základě zaslaných zálohových faktur uhradili požadované částky za objednané okno a dveře . Dne 22.9. jsme potřebovali konzultaci a zjistili, že se nelze dovolat na žádný kontakt který jsme měli k dispozici ( 8 různých telefonů ). Ani jednatel firmy p. Wimmer, byť telefon k volání využívá ( nelze se dovolat z důvodu probíhajícího hovoru ) telefon nebere . Ani na e-mailovou výzvu firma nikterak nereaguje . Nikde jsme nenašli informace o insolvenci firmy .
Můžete nám s tímto problémem pomoci ?
Děkuji Karel Pitelka
dodávka a montáž okna a vnitřních dveří
dodávka objednaného zboží nebo vrácení záloh
|
Tweet |
Dlužník, který svůj dluh řádně a včas nesplní, je v prodlení. Jestliže jej nesplní ani v dodatečné přiměřené lhůtě věřitelem mu poskytnuté, má věřitel právo od smlouvy odstoupit. Přiměřenost je v tomto případě nutné poměřit s původním termínem dodáním.
Oznámí-li věřitel dlužníkovi, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil. Odstoupením se smlouva od počátku ruší a strany jsou povinné vrátit si vzájemná plnění. Pro vrácení peněz je nutné určit lhůtu a způsob vrácení.
Nevrátí-li dlužník finanční prostředky v uvedené lhůtě, doporučujeme mu zaslat tzv. předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Korespondenci je žádoucí vést kvůli důkaznímu postavení písemně (doporučeně s dodejkou).
Nereaguje-li prodávající na emailovou korespondenci ani nezvedá telefon, je vhodné zvolit komunikaci písemnou prokazatelnou formou (doručeně, nejlépe s dodejkou), a to na aktuální adresu uvedenou ve veřejném rejstříku (sídlo společnosti: Lešetice 55, PSČ 26231 ). Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce výzvy k plnění, popř. odstoupení od smlouvy, předžalobní výzvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči prodejci takové právní jednání účinné.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.