Společnost


Windoor´s Příbram s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#8000Zaplacená záloha za okna, firma již nereaguje

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 10 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
08.10.2015, před 9 lety

Karel Pitelka

Znění stížnosti

Dne 2.9.2015 jsme na základě zaslaných zálohových faktur uhradili požadované částky za objednané okno a dveře . Dne 22.9. jsme potřebovali konzultaci a zjistili, že se nelze dovolat na žádný kontakt který jsme měli k dispozici ( 8 různých telefonů ). Ani jednatel firmy p. Wimmer, byť telefon k volání využívá ( nelze se dovolat z důvodu probíhajícího hovoru ) telefon nebere . Ani na e-mailovou výzvu firma nikterak nereaguje . Nikde jsme nenašli informace o insolvenci firmy .
Můžete nám s tímto problémem pomoci ?

Děkuji Karel Pitelka


Produkt

dodávka a montáž okna a vnitřních dveří


Požadované řešení

dodávka objednaného zboží nebo vrácení záloh


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.10.2015 11:03, před 9 lety

Dlužník, který svůj dluh řádně a včas nesplní, je v prodlení. Jestliže jej nesplní ani v dodatečné přiměřené lhůtě věřitelem mu poskytnuté, má věřitel právo od smlouvy odstoupit. Přiměřenost je v tomto případě nutné poměřit s původním termínem dodáním.

Oznámí-li věřitel dlužníkovi, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil. Odstoupením se smlouva od počátku ruší a strany jsou povinné vrátit si vzájemná plnění. Pro vrácení peněz je nutné určit lhůtu a způsob vrácení.

Nevrátí-li dlužník finanční prostředky v uvedené lhůtě, doporučujeme mu zaslat tzv. předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Korespondenci je žádoucí vést kvůli důkaznímu postavení písemně (doporučeně s dodejkou).

Nereaguje-li prodávající na emailovou korespondenci ani nezvedá telefon, je vhodné zvolit komunikaci písemnou prokazatelnou formou (doručeně, nejlépe s dodejkou), a to na aktuální adresu uvedenou ve veřejném rejstříku (sídlo společnosti: Lešetice 55, PSČ 26231 ). Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce výzvy k plnění, popř. odstoupení od smlouvy, předžalobní výzvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči prodejci takové právní jednání účinné.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.2.2016 20:22, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.