Společnost


Pju d.o.o.

Počet nahlášených stížností:183
Z toho za letošní rok:43
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 12 stížnostech.

#80004Neoprávněně inkasovane poplatky z kreditní karty

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

6 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.12.2024, před 7 dny

Hana Tichá

Znění stížnosti

Již více měsíců mi bylo z kreditní karty strhavano 79 Kč. Myslela jsem, že je to za služby PayPal. Nyní mi od PayPal přišlo upozornění, že automatickou platbu nemohli strhnout,protože mám zablokovanou kreditní kartu pro možné zneužití. Prý mám kontaktovat pju.d.o.o a částku doplatit. Vůbec nevím, za co si částku 79 Kč každý měsíc strhává. Ozvala jsem se jim a přišlo mi něco v cizím jazyce,čemu nerozumím. Děkuji za případné objasnění situace. Hana Tichá


Produkt

Neoprávněně strhavani měsíčního poplatku z kreditní karty


Požadované řešení

Prosím o sdělení, za co mi pju.o.o. strhává z mé kreditní karty 79 Kč měsíčně.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.12.2024 07:44, před 5 dny

Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží či služby, které si od společnosti prokazatelně objednal.

Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Nereaguje-li prodávající na e-maily nebo telefonáty, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude zaslán na adresu: P.O.BOX 11, Heršpická 875/6a, 60010 Brno nebo na adresu sídla společnosti Pju d.o.o., Trg svobode 1A, 8340 Črnomelj, Slovenia.

Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Slovinsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska, přičemž spolupracuje také s mezinárodním spotřebitelským centrem Spojeného království.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.12.2024 13:54, před 5 dny

Dobrý den,

klientovi jsme již odpověděli prostředniictvím e-mailové zprávy.
Přejeme hezký den

Tým PJU

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.12.2024 06:08, včera

Děkujeme za informaci. Stížnost přeřazujeme zpět na spotřebitelku, aby mohla informovat o dalším vývoji, má-li nové informace od společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.