Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Dne 18.12. přijala společnost Zásilkovna mou objednávku s tím, že mi ji nejpozději do dalšího dne tedy 19.12. doručí. Zásilka však nedošla, tak jsem vše začala řešit přes jejich informační servis. Oznámili mi, že se moc omlouvají, ale že do 20.12. už mi zásilku dodají…chápala jsem to, blíží se Vánoce, takže toho mají hodně. Bohužel zásilka opět nikde, takže už jsem se naštvala a uháněla je několikrát denně. Dnes je 23.12. paní na informačním centru mi řekla, že zásilka je na cestě, ale že mi nezaručí, jestli dneska přijde. Takže po planých slibech, že zásilku doručuji nejpozději do 48 hodin, jsme došli k závěru, že mi zásilku nejsou schopni poslat ani po 5 dnech….
Nabídnout vhodné řešení ze strany zásilkovky…nejlépe již doručit balíček.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.