Společnost


ČSAD MHD Kladno a.s.

Počet nahlášených stížností:87
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#80019O 8 minut předčasné projetí zastávka autobusu 386

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

16 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.12.2024, před 17 dny

Jakub Frühauf

Znění stížnosti

Dne 23.12.2024 měl v 15:42 autobus 386 zastavit v zastávce Unhošť amerika kde jsem čekal s osmi minutovým předstihem a po půl hodině čekání autobus furt nikde (na Idos zpozdeni nemel a vím že zpožděn nebyl) nepřipadá mi tedy normální aby autobus vyjížděl v tomto případě naplno projel zastávku O OSM MINUT NAPŘED!!! Přeju si tudíž o poučení daného řidiče, protože tohle opravdu není normální. Děkuju.
Taky kontakt na Idos na dopravce kde jsem doufal že mi k danému autobusu a proč nejezdí jak má dají víc informací byl absolutně nenápomocný a upřímně k ničemu!!!


Produkt

23.12.2024 autobus 386 vyjizdejici v 15:05 z Kladna


Požadované řešení

Poučení řidiče + nějakou srážku mzdy, protože jezdit o 8 minut napřed je prostě šílenost


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.12.2024 17:09, před 16 dny

Stížnost vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Kontakty na společnost ČSAD MHD Kladno a.s. nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.arriva.cz/cs/o-spolecnosti/dcerine-spolecnosti/csad-mhd-kladno/kontakty.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.