Počet nahlášených stížností: | 87 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 8 |
Dne 23.12.2024 měl v 15:42 autobus 386 zastavit v zastávce Unhošť amerika kde jsem čekal s osmi minutovým předstihem a po půl hodině čekání autobus furt nikde (na Idos zpozdeni nemel a vím že zpožděn nebyl) nepřipadá mi tedy normální aby autobus vyjížděl v tomto případě naplno projel zastávku O OSM MINUT NAPŘED!!! Přeju si tudíž o poučení daného řidiče, protože tohle opravdu není normální. Děkuju.
Taky kontakt na Idos na dopravce kde jsem doufal že mi k danému autobusu a proč nejezdí jak má dají víc informací byl absolutně nenápomocný a upřímně k ničemu!!!
23.12.2024 autobus 386 vyjizdejici v 15:05 z Kladna
Poučení řidiče + nějakou srážku mzdy, protože jezdit o 8 minut napřed je prostě šílenost
|
Tweet |
Stížnost vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Kontakty na společnost ČSAD MHD Kladno a.s. nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.arriva.cz/cs/o-spolecnosti/dcerine-spolecnosti/csad-mhd-kladno/kontakty.