Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1231
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#80025Spozdena objednávka

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

15 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.12.2024, před 15 dny

Marcela Istokova

Znění stížnosti

Dobry den chtěla bych nahlásit stížnost 8.12.2024 jsem si objednala ze SHEIN balíček který jste převzali vy číslo mé objednávky je *** pořad stále se nic neděje i když jste to měli převzít 9.12.2024 co tam je psáno tak pořad nic dnes je 24.12.2024 balíček stále a pořad nikde můžete si v tom udělat pořádek a balíčky rozvést v termínu kdy mají dorazit ? Kvůli vaši společnosti jste skazili mem dětem radost protože pod stromeček nedostanou nic jen díky vám


Produkt

Balíček SHEIN číslo objednávky ***


Požadované řešení

Potřebovala bych situaci nějak vyřešit byla bych rada kdyby jste s tou objednávkou už něco dělali pořad to stojí od 9.12.2024 a balíček pořad nikde


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.12.2024 07:31, před 9 dny

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti PPL CZ s.r.o. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese: https://www.ppl.cz/kontaktni-formular, tak jak zde již spotřebitel dle popisu stížnosti učinil.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.