Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#80030Security v Bille

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

22 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.12.2024, před 23 dny

Jan Novotný

Znění stížnosti

Dnes jsem si chtěl ještě v otevírací dobe ochodu Billy koupit rychle 4 kusy rohlíků. U vchodu mě zastavil pán ze security a řekl že už mě donitř nepustí, přitom bylo ještě dost času před zavírací dobou (řekl jsem mu že potřebuji pouze 4kusy rohlíků a jdu ke kase. Jeho chování poté bylo velice nepříjemné a sprosté i na ostatní zákazníky. Prosím tedy o pokárání tohoto zaměstnance security. Řekl jsem pánovi aby mi zdělil jeho jméno z pracovní kartičky, a on mi řekl že je mi do toho *** a kartičku schovak do košile. Jsem velice zklamaný z jeho chování. Prosím Vás tedy o vyřešení, popřípadě jeho postihu. Děkuji! P.S. Mám pána vyfocenřho když mi nechtěl říci své jméno ani číslo průkazu, foto mohu zaslat emailem.


Požadované řešení

Prosím o pokárání/pokutě/vyhození tohoto velice neslušného Pána!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.12.2024 07:40, před 17 dny

Podnikatel má podle § 434 občanského zákoníku umožnit veřejnosti vstupovat s ním do právního styku v určené provozní době. Jedná se však o soukromoprávní povinnost, takže její porušení není možné sankcionovat prostřednictvím státního dohledu (např. České obchodní inspekce).

Pokud by se v daném případě jednalo o pochybení zaměstnanců podnikatele, je nutné tuto stížnost směřovat přímo na jejich nadřízené, neboť pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na vhodném chování k zákazníkům a řádném plnění jejich pracovních povinností. Lze se setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.12.2024 07:51, před 17 dny

Vážený zákazníku,
děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že všechny stížnosti zákazníků společnosti BILLA, spol. s r.o. zpracovává Infolinka, na kterou se můžete kdykoliv s důvěrou obrátit prostřednictvím e-mailu info@billa.cz nebo ve všedních dnech v čase 8:00 - 18:00 na telefonním čísle 800 153 976.
S pozdravem

BILLA, spol. s r.o

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.