Společnost


Top Zámečník 24 s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#80031Podvodné jednání firmy Top Zámečník 24 s.r.o., Jaurisova 515/4, Praha 4, IČO:21485933

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

15 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.12.2024, před 16 dny

Jaroslava Hasilová

Znění stížnosti

Vypadla nám elektřina, ve zmatku jsem zavolala na číslo 252 252 805, před tímto číslem zároveň varuji,šlo o elektro pohotovost, přišel pan H, který elektřinu jakoby nahodil a vzal si za to nekřesťanské peníze, vyděsil nás, že je potřeba oprava za 17000, to jsme naštěstí odmítli, druhý den elektřina zase vypadla, zavolali jsme jiného elektrikáře, ten už byl naštěstí solidní, dal vše dohromady za 1500,- a řekl, že žádná zásadnější oprava není potřeba. Pan H nám dal fakturu s hlavičkou Top Zámečník 24, s.r.o., jeho mobil je 778 041 330, před tímto číslem také samozřejmě varuji.


Požadované řešení

Chci upozornit na podvodné jednání firmy, aby nenaletěli další lidé, pochybuji, že by nám vrátili peníze...


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.12.2024 07:42, před 10 dny

Mezi spotřebitelem a podnikatelem byla nejspíše uzavřena smlouva o dílo. Dílem se dle občanského zákoníku rozumí zhotovení určité věci, nespadá-li pod kupní smlouvu, a dále údržba, oprava nebo úprava věci, nebo činnost s jiným výsledkem.

Prodávající (či poskytovatel služby) je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Stanovování ceny je věcí podnikajícího subjektu, který přitom však musí respektovat obecně závazné právní předpisy. O neúměrné zkrácení by se mohlo jednat zásadně v situaci, pokud by cena byla o polovinu vyšší, než je cena obvyklá v témže místě a v témže čase za tutéž službu.

Zkrácená strana může požadovat zrušení smlouvy a navrácení všeho do původního stavu, ledaže jí druhá strana doplní, oč byla zkrácena, se zřetelem k ceně obvyklé v době a místě uzavření smlouvy.

Více informací k této problematice se spotřebitelé dočtou v našem článku na adrese: https://www.dtest.cz/clanek-10036/v-nouzi-poznas-zamecnika.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.