Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Dne 19.12. jsem měla připravenu zásilku k vyzvednutí. 20.12. jsem ji chtěla vyzvednout, avšak z důvodu pracovního vytížení se nezdařilo, nicméně společnost Zásilkovna mi zaslala email, že je u zásilky prodloužena doba uložení, tak jsem plánovala vyzvednutí v pondělí 23.12., jelikož jsem měla konečně dovolenou a čas na dořešení všech věcí. Po obědě jsem se vydala vyzvednout posledních pár balíčků k Vánocům. U této konkrétní zásilky mi bylo sděleno, že se tam nenachází, neboť ráno přijel kurýr a všechny zásilky vzal a odvezl do 45 km vzdáleného Šumperka (?!?!). Ačkoli daná Zásilkovna měla otevřeno až do 17. hodin a na Štědrý den dokonce do 11:30 a tudíž jsem měla ještě hromadu času na vyzvednutí. Absolutně jsem nepochopila tohle jednání a chtěla bych ho logicky vysvětlit. Při telefonátu na Zásilkovnu se člověk klasicky 15 minut baví s robotem (který nijak nepomůže a zná jen základní fráze), v tomto rozhovoru mi bylo robotem sděleno, že mi budou volat nazpět, tak se samozřejmě nestalo. Dokážu pochopit různé situace, samozřejmě i to, že před Vánoci mají kurýři shon, ale to minimum, co jsem očekávala je, aby vzniklou situaci alespoň někdo řešil a LOGICKY mi ji odůvodnil. Takže jsem kvůli téhle absurditě neobdarovala člena rodiny (navíc dítě) dárkem k Vánocům. Podotýkám, že ta stejná situace se stala i manželovi, v dané Zasilkovně měl dárek k Vánocům pro svého bratra. Ať přemýšlím jak přemýšlím, nedokážu tuto situaci pochopit a ráda bych vysvětlení.
Objednávka z obchodu Medicine
Chci vysvětlení, co se stalo a minimálně omluvu za vzniklou situaci.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.