Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:710
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:21
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#80042Doplňkové služby

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

19 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.12.2024, před 20 dny

Jaroslav Wittmayer

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 14.12.2024 jsme zde zakoupili vůz audi původně na úvěr(od kterého bylo odstoupeno a byl uhrazen), kdy nám paní finanční poradkyně K. tvrdila,že pokud si nezakoupím službu Lokátor Exclusive 2,tak úvěr i splátka bude ve stejné výši,ikdyž jsem několikrát říkal,že tato doplňková služba je mi k ničemu, a že ji nechci,tak mi bylo pokaždé řečeno,že splátka zůstává stejná tak či tak, a že naopak budu mít dražší pojištění pokud si službu nezakoupím.Zpětně jsem zjistil,že se tyto informace nezakládali na pravdě, opakovaně jsem kontaktoval,jak přes formuláře na jejich Webu,tak paní K., která mi řekla,že se to řeší,a že mě manažer Liberecké pobočky bude kontaktovat,dodnes se tak nestalo.


Produkt

Lokátor Exlusive 2


Požadované řešení

Prosím tedy společnost Aures Holdings o vyřešení, zrušení služby Lokátor Exlusive 2 a vracení částky 34 000KČ. Děkuji.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.12.2024 15:16, před 20 dny

Protože byla smlouva uzavřena osobně, nelze od ní odstoupit ve 14denní zákonné lhůtě, která se vztahuje pouze na smlouvy uzavřené distančním způsobem (§ 1829 odst. 1 občanského zákoníku).

Jako nejvhodnější způsob se nám jeví namítnutí neplatnosti smlouvy z důvodu uvedení v omyl ve smyslu § 583 občanského zákoníku. Prodávající by v takovém případě měl spotřebiteli vrátit peníze za takto sjednanou smlouvu. Jestliže byl na kupujícího vytvořen nátlak, může se dovolávat neplatnosti i z tohoto důvodu, avšak prokázání nátlaku může být v takovém případě složité.

Pokud má spotřebitel podezření na nekalou obchodní praktiku podnikatele, kterou dle něj dochází k porušování zákona o ochraně spotřebitele, může podat podnět České obchodní inspekci.

Pokud by v důsledku nesprávné informace vznikla spotřebiteli nějaká další škoda, mohl by ji vymáhat po prodejci v souladu s § 2950 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

Závěrem apelujeme na spotřebitele, aby nepodepisovali smlouvy ve spěchu a před každým podpisem si důkladně přečetli všechny podmínky. Ve chvíli, kdy je smlouva podepsaná, se již těžko dovolává toho, že spotřebitel nevěděl, co podepisuje.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.