Společnost


BNP Paribas Cardif Services s.r.o.

Počet nahlášených stížností:62
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#8005Pojištění telefonu (iphone)

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 4 dny

Detail stížnosti

Publikováno
09.10.2015, před 9 lety

Daniel Zapletal

Znění stížnosti

Zakoupil jsem vloni telefon iphone 5s na Alze.cz a využil i jejich zprostředkované služby pojištění proti krádeži i náhodnému poškození od společnosti BNP Paribas. Telefon jednoznačně poškozen (neúmyslně), technikem na prodejně sděleno, že nevidí důvod pro neplnění.. Po měsíci přišlo vyjádření od pojišťovny, že žádost o plnění je zamítnuta z důvodu hrubé nedbalosti.. Odvolal jsem se, jak mi v Alze i pojištovně poradili a po měsíci opět přišla zpráva, že je to zamítnuto. Je to již dva měsíce a jsem stále bez telefonu. Považuji jednání obou firem za skandální. V pojištovně mi říkají, že se mám obrátit na Alzu, v Alze na pojištovnu.


Produkt

iphone 5s


Požadované řešení

Očekával bych informaci s technickou zprávou a samozřejmě vyjádření pojišťovny o finančním plnění, nebo opravě. Pokud ne, uvedené důvody, proč a na základě čeho zamítnuto. V podstatě je proces nastaven tak, že se odvoláte, další měsíc jste bez telefonu, na který si nikdo ani nepodívá a pak vám zopakujou zprávu o hrubé nedbalosti. Neumím pochopit termín hrubá nedbalost a náhodné poškození. Očekávám uvedení důvodů a na základě čeho nechce spol. BNP Paribas plnit, či telefon opravit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.10.2015 11:54, před 9 lety

Pojištění „proti rozbití a krádeži" zajišťuje rámcová pojistná smlouva mezi společnostmi Alza.cz a.s. (pojistník) a BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s. (pojistitel). V případě pojistné události zákazník kontaktuje prodávajícího a oznámí mu pojistnou událost. Oznámení o pojistné události musí být zaznamenáno do formuláře. O tom, zda se jedná o pojistnou událost nebo ne, rozhodne pojišťovna. V této smlouvě jsou také v čl. 10 uvedeny výluky z pojištění. Mimo jiné se pojištění nevztahuje na poškození způsobené neopatrností pojištěného nebo na poškození, ke kterému došlo užíváním zboží v rozporu s návodem atd.

V případě zamítnutí práva na pojistné plnění, může spotřebitel požadovat zdůvodnění zamítnutí. Nesouhlasí-li s důvody zamítnutí, má možnost podat stížnost. Po dokončení šetření jsou osoby, které podaly stížnost, informovány dopisem. Pojištěný nebo oprávněná osoba má dále možnost obrátit se se stížností na orgán dohledu - Českou národní banku.

Pro prokázání svého práva je nutné rozporovat závěry šetření pojistné události. Silným důkazem může být znalecký posudek. Je tedy vhodné obrátit se na soudního znalce z oboru. Ten se bude zabývat důvody zamítnutí práva na pojistné plnění, a pokud shledá, že pojistná událost byla vyhodnocena nesprávně, může se spotřebitel dožadovat pojistného plnění.

Podnikatel musí spotřebitele před uzavřením smlouvy informovat o službě a o jejích hlavních vlastnostech. Neučiní-li tak nebo učiní-li tak nesrozumitelně, může to mít za následek, že se smlouva vyloží ve prospěch spotřebitele. Pokud ale spotřebitel výslovně souhlasil se zněním pojistných podmínek, nemůže se dovolávat toho, že s nimi nebyl seznámen.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.10.2015 16:44, před 9 lety

Na základě žádosti spotřebitele nyní stížnost přeřazujeme na něj. Má tak nyní možnost případ doplnit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
12.10.2015 17:27, před 9 lety


Daniel Zapletal

Můj problém s iphonem spočíval v černé skvrně na displeji, kterému předcházela změna barev v daném místě. Proces je nastaven tak, že pojišťovna BNP Paribas žádost zamítne (po měsíci) termínem "nedbalost/hrubá nedbalost". Na základě čeho nevím. S nikým jiným, než operátorkou z pojišťovny se komunikovat nedá. Když nesouhlasíte, odvoláte se a po měsíci obdržíte tu samou zprávu s doporučením, že pokud nesouhlasíte, musíte se znovu odvolat. V tento moment ne mě šly mrákoty, neb mi bylo jasné, že po dalším měsíci by následovala ta samá odpověď. Co jsem se díval na internet, tu samou zkušenost má spousty dalších lidí a nikdo neuspěl. Ani zde (dtest) nemá pojišťovna BNP Paribas potřebu se vyjadřovat k případům. Myslím, že drtivá většina lidí, tak jako já, to po dvou, třech měsících vzdá. Samozřejmě u této pojištovny si již nikdy nic nepojistím, zrovna tak jako již nikdy nekoupím nic přes spol. Alza, přes kterou jsem tuto "službu" koupil, kteří s pojištovnou mají uzavřenou rámcovou smlouvu a dle mého by měli být garantem kvality.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.10.2015 09:58, před 9 lety

Spotřebitel nás požádal o prostor k vyjádření, stížnost proto nyní přeřazujeme na něj.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
22.10.2015 10:24, před 9 lety


Daniel Zapletal

Po třech měsících jsem si vyzvednul iphone na pobočce Alzy, kde se všichni podivovali, že pojišťovna neplní pojistnou událost.. Rozhodl jsem se jet udělat posudek do "Český servis" za nějakých cca. 300,-kč, kde bylo obratem napsáno, že se jednalo o mechanické poškození, a že telefon lze opravit pouze výměnou za cca. 9tis..Na telefonu (displeji), žádné viditelné poškození (promáčknutí) nebylo. Myslím, že v tomto servisu byl telefon celou dobu a nyní jsem si skoro jist, že ten telefon, nikdo, nikdy neotevřel, neprozkoumal.
Rozhodl jsem se navštívit neuatorizovaný servis, kde mi do druhého dne vyměnili displej, pod kterým našli dvě kapky, které způsobily onen flek na displeji a po 3měs. jsem opět mohl telefon vesele používat.

Pojištovna BNP Paribas funguje tak, že vaší žádost zamítnou z důvodu "nedbalosti" a pokud nesouhlasíte, můžete se odvolat a po měsíci vám zopakují tu samou zprávu a tak dokola a dokola. S nikým jiným než jejich operátorkou komunikovat nemůžete. Zpravidla po 2-3 měsích bez telefonu to vzdáte. Žil jsem v domnění, že pojištění proti poškození se týká i toho, kdyby mi telefon spadnul a rozbil se mi kompletně celý displej, spadnul do vody..
Služby spol. BNP Paribas i jejich jednání považuji za mírně řečeno neseriozní. Je vidět, že tato pojištovna nemá zapotřebí komunikovat s klienty, dokonce ani se vyjádřit zde. Velmi mne zklamal i přístup Alzy, kterou jsem využíval 7 let a kde jsem se jim snažil vysvětlit, že tuto službu jsem zakoupil přes jejich web a měli by být tedy garantem této služby, minimálně to vzít na vědomí. Bohužel veškeré jejich odpovědi byly pouze "kontaktujte pojišťovnu".
Sumasumárum, máte-li pojištění od BNP Paribas, proti poškození a krádeži, máte takřka jistotu, že nic nedostanete. Po pár měsích volání po zadostiučeninění a bez telefonu to vzdáte. Samozřejmě již nikdy neyvužiji služeb BNP Paribas a také naposledy, co jsem něco nakoupil přes Alza.cz.

PS: Nevěřím, že se zde BNP Paribas k tomuto případu vyjádří.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.4.2016 10:21, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor je možné řešit v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.