Počet nahlášených stížností: | 70 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 14 |
Vůz číslo 1922 - 28.12.2024 v 19:03 ze zastávky Moravské náměstí - řidič neotevřel poslední dveře byť ještě stál v zastávce a my se stisknutím tlačítka snažili vyžádat jejich otevření, následně zavřel ostatní otevřené a ujel ze zastávky.
Tramvaj číslo 1922
Vzhledem k tomu, že ve výsledku nedošlo k žádné újmě a dobu v zastávce bychom prodloužili zhruba maximálně o 10 vteřin, než bychom stihli nastoupit, stačí v tomto případě proškolit řidiče, že ne vždy je třeba tolik spěchat.
Děkuji.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Stížnost nebo připomínky je tak vhodné směřovat v tomto případě přímo ke společnosti Dopravní podnik města Brna, a.s. na e-mail: dpmb@dpmb.cz.