Počet nahlášených stížností: | 18 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Touto cestou bych Vás chtěl informovat o mé zkušenosti s reklamaci spotřebiče Haier které vyřizuje BMK servis pobočka v Brně jestli se nepletu paní O.. Chování této dámy je neuvěřitelné arogantní a neslušné. Řešili jsme termín opravy, jakožto pracující člověk potřebuji vědět v kolik technik dojede. Paní O. na infolince neustále opakuje termín mezi 3-5 hodinou odpoledne a Já ji říkám že budu doma nejdřív po čtvrté a ona že jindy to nejde a přesný termín opravy taky nastavit nejde. (už jednou jsem celý den byl doma aby technik přijel a konstatoval že display na troubě nefunguje, i když jsem to hlásil že display prostě nefunguje, ale chápu že si to chtěl ověřit)
Ona řekla že je to můj problém že když tam technik přijede ve tři a Já tam nebudu tak odjede. Tak jsem ji řekl že s tím nesouhlasím a ona mi na rovinu arogantním tónem řekla "Mám tu zakázku zrušit?" tuto větu zopakovala v průběhu hovoru ještě několikrát. Když jsem řekl že si budu stěžovat tak mi s klidem odpověděla že klidně můžu. Nedalo mi to a podíval jsem se na recenze a vypadá to že nejsem jediný. Stačí se podívat na recenze například zde: https://www.firmy.cz/detail/13024748-bmk-servis-brno-stare-brno.html nebo na googlu.
Stejné zážitky mají i ostatní zákazníci.
Reklamace
Vyhazov paní na infolince
|
Tweet |
Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se projeví u spotřebního zboží v době dvou let od převzetí. Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Tato lhůta se dle rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR (viz sp. zn. 33 Cdo 3228/2009) vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.