Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:545
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#80060Špatné vrácení peněz u pokladny

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

9 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.12.2024, před 10 dny

Jakub Kalina

Znění stížnosti

Byl jsem dnes v 10:27 v penny v Hustopečích u Brna. Měl jsem platit 99Kč a dal jsem paní prodavačce 1000 Kč a vrátila mně 401 Kč a měla mně vrátit 901 Kč. Zjistil jsem to před prodejnou a řekl o tom paní prodavačce a ona řekla že mně vrátila 901 Kč a byla arogantní. Už jsem to nahlásil paní vedoucí a nevím jak to vyřešit. Byl jsem na pokladně číslo 2.


Produkt

Špatně mně vrátili u pokladny peníze. Vrátili mně 401 Kč a měli mně vrátit 901 Kč.


Požadované řešení

Byl bych rád aby se přepočítala kasa a aby se podívali na kamery a aby se mně vrátili peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.12.2024 19:31, před 9 dny

V případě, že je nesprávně provedeno vyúčtování nákupu a kupující tuto skutečnost může prokázat, je prodejce povinen vrátit peněžní prostředky uhrazené navíc. Pokud tak neučiní, získá majetkový prospěch bez právního důvodu.

Dozor v oblasti správného účtování nákupu provádí Česká obchodní inspekce. V případě opakovaného nesprávného účtování zboží by mohl spotřebitel zvážit podání podnětu správnímu orgánu, který může za zjištěný správní delikt uložit podnikateli pokutu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.