Počet nahlášených stížností: | 545 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 8 |
Byl jsem dnes v 10:27 v penny v Hustopečích u Brna. Měl jsem platit 99Kč a dal jsem paní prodavačce 1000 Kč a vrátila mně 401 Kč a měla mně vrátit 901 Kč. Zjistil jsem to před prodejnou a řekl o tom paní prodavačce a ona řekla že mně vrátila 901 Kč a byla arogantní. Už jsem to nahlásil paní vedoucí a nevím jak to vyřešit. Byl jsem na pokladně číslo 2.
Špatně mně vrátili u pokladny peníze. Vrátili mně 401 Kč a měli mně vrátit 901 Kč.
Byl bych rád aby se přepočítala kasa a aby se podívali na kamery a aby se mně vrátili peníze.
|
Tweet |
V případě, že je nesprávně provedeno vyúčtování nákupu a kupující tuto skutečnost může prokázat, je prodejce povinen vrátit peněžní prostředky uhrazené navíc. Pokud tak neučiní, získá majetkový prospěch bez právního důvodu.
Dozor v oblasti správného účtování nákupu provádí Česká obchodní inspekce. V případě opakovaného nesprávného účtování zboží by mohl spotřebitel zvážit podání podnětu správnímu orgánu, který může za zjištěný správní delikt uložit podnikateli pokutu.