Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:568
Z toho za letošní rok:47
Stále v řešení:77
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 73 stížnostech.

#80065Nedodání zásilky a nulová podpora

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

2 měsíce 10 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.12.2024, před 2 měsíci

Zdenek Sedivy

Znění stížnosti

Opakovane nedodani zasilky na adresu ale do Z boxu ackoliv jsem upozornoval ze jsem invalida a nemohu nikam jezdit


Produkt

zakaznikStav přepravy vaší objednávky Temu byl aktualizován dne 30. prosince 2024 5:19 (#PO-053-04602729126951604).


Požadované řešení

Dodani na adresu navic jedina cesta do Z boxu vede
okolo domu kuryr musi jet okolo dal je vodarenske pasmo


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.12.2024 10:53, před 2 měsíci

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.2.2025 16:36, před měsícem

Dobrý den, u zásilek z Temu to funguje tak, že způsob doručení vyhodnocujeme na základě adresy, kterou nám e-shop (Temu) předá. Pokud v blízkém okolí najdeme vhodné a dostupné výdejní místo nebo Z-BOX, zásilku sem automaticky doručíme. U zásilek z Temu preferujeme doručení právě na výdejního místa, vychází to z nastavení naší spolupráce s tímto e-shopem. Pokud pro vás výdejní místo není dostupné, doporučujeme se vždy obrátit na zákaznickou podporu (https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular). Kolegové rádi prověří, co se s tím dá dělat. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.