Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Řidič nezastavil na zastávce.
Dobrý den, dnes ráno v 5:05 řidič trolejbusů 76 projel zastávkou u Hraničáře a zastavil až u pošty. Než jsem doběhla tak odjel.
V téhle zimě opravdu není příjemné čekat na další spoj nějakých dalších 15 min.
Trolejbusy které jedou do Všebořic zastavují u Hraničáře, tento ani nepribrzdil
Nevím jaké řešení bych měla navrhnout ale pokud jezdím určitou trasu měl bych podle toho reagovat.
Když udělám já v zaměstnání chybu, strhnou mi to z platu.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Zaměstnanec dopravní společnosti jedná za společnost, která by měla mít zvýšený zájem na jeho slušném jednání se zákazníky a řádném plnění pracovních povinností. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost, která by měla přijmout účinná opatření k nápravě.