Společnost


Dopravní podnik města Ústí nad Labem a.s.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#80066Řidič projel zastavkou

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

10 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.12.2024, před 11 dny

Anna Klímová

Znění stížnosti

Řidič nezastavil na zastávce.

Dobrý den, dnes ráno v 5:05 řidič trolejbusů 76 projel zastávkou u Hraničáře a zastavil až u pošty. Než jsem doběhla tak odjel.
V téhle zimě opravdu není příjemné čekat na další spoj nějakých dalších 15 min.


Produkt

Trolejbusy které jedou do Všebořic zastavují u Hraničáře, tento ani nepribrzdil


Požadované řešení

Nevím jaké řešení bych měla navrhnout ale pokud jezdím určitou trasu měl bych podle toho reagovat.
Když udělám já v zaměstnání chybu, strhnou mi to z platu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.12.2024 09:20, před 11 dny

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Zaměstnanec dopravní společnosti jedná za společnost, která by měla mít zvýšený zájem na jeho slušném jednání se zákazníky a řádném plnění pracovních povinností. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost, která by měla přijmout účinná opatření k nápravě.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.