Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, 28.9.2015 jsem si objednala na vyse uvedenych strankach bundu, kterou jsem zaplatila predem na ucet. Nez jsem bundu objednavala, procitala jsem si podminky doruceni, kde maji napsane, ze pokud je vec skladem, doruceni je do 3 pracovnich dnu, pokud skladem neni, doruceni trva az 21 dni, schvalne jsem si vybrala vec, u ktere bylo SKLADEM. Bundu jsem zaplatila predem na ucet, jeste jsem 10% slevu, takze jsem jako zakaznik byla spokojena. Pres internet objednavam uz nejaky patek, tak jsem zvykla, ze pokud platim predem, tak mi prijde do druheho dne email o tom, ze moji objednavku berou na vedemi atd. Bohuzel tady se nic takoveho nedockate. Cekala jsem do 1.rijna 2015 nez jsem odeslala prvni email s dotazem, kdy bude bunda dorucena? Bohuzel bez reakce. 5.10.2015 jsem odeslala druhy email se stejnym dotazem. Odpovedi jsem se dockala na druhy den 6.10., ze moji objednavku proveri. Bohuzel, dnes 9.10., zadny email, zadna odpoved, jak mou objednavku proverili, proto se obracim na Vas.
Číslo produktu: AL700400 Bundička s krajkou ČERNÁ, 2XL
Chtela bych, aby mi zbozi bylo doruceno, nebo aby mi aspon vratili zpet me penize, ktere jsem zaplatila a to je 473 kc.
|
Tweet |
Podle znění obchodní podmínek podnikatelky zveřejněných v on-line obchodě v čl. 4.9 . je doba dodání zboží 3 - 28 pracovních dní. "Doba dodání se může prodloužit z příčin, které nemůžeme ovlivnit Pokud si zákazník vybere platbu předem a nebude mu od přijetí platby do 60 pracovních dní doručeno zboží bude zákazníkovi vrácena platba na jeho účet a nebo mu bude nabídnuto nové zboží."
Kupní smlouva byla v daném případě uzavřena a spotřebitelka uhradila požadovanou cenu za zboží. Prodávajícímu vznikla povinnost dodat objednané zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu (záleží tedy, jaký termín dodání zboží byl v době uzavírání kupní smlouvy dohodnut), ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá ani v dodatečné přiměřené lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit podle § 1978 občanského zákoníku.
To znamená, že spotřebitel má právo prodávajícího upozornit, že nedodal zboží včas a poskytnout prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží s tím, že pokud v této lhůtě nebude zboží dodáno, lhůta již nebude prodloužena a bude platit, že marným uplynutím lhůty spotřebitel od smlouvy odstoupil (§ 1978 odst. 2 obč. zák.).
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění; spotřebiteli odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.