Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:370
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#800732x uhrazena objednávka jídla - spadl vám systém a musela jsem uhradit objenávku kartou a pak i v hotovosti, kterou jse mi nevrátili. jedná se síce jen o Kč 140, ale jse dôchodce, jezdím s vámi často a ráda , ale je to nehozárné jendání.

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

16 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.12.2024, před 17 dny

Zuzana Máthéová ing.

Znění stížnosti

neochota dát príjmový doklad - mám pouze platbu kartou, môžu doložit, v hotovosti jsem se nedočkala dokladu


Produkt

objednávka sushi a vína


Požadované řešení

prosím vrátit Kč 140,- na účet


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.12.2024 18:02, před 16 dny

Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Reklamaci je možné uplatnit prostřednictvím formuláře na webové adrese: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.