Společnost


Smartwings, a.s.

Počet nahlášených stížností:104
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#80077Kompenzace za zpožděný let

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 hodin 36 minut

Detail stížnosti

Publikováno
30.12.2024, před 10 dny

Tomáš Volauf

Znění stížnosti

Potřebuji pomoct získat kompenzaci za spoždění let
Žádal jsem leteckou společnost 5.8.2024 a stále nic nemám
Let měl spoždění více jak 3h

děkuji za pomoc
Zdraví Tomáš Volauf


Požadované řešení

Finanční vyrovnání


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.12.2024 08:02, před 9 dny

Nároky cestujících při zpoždění letu se řídí Nařízením Evropského parlamentu a Rady č. 261/2004, přičemž se odvíjí od doby zpoždění a délky letu. Veškeré nároky vztahující se ke zpoždění letu jsou uvedeny v článku 6 výše zmíněného nařízení.

Situaci je vhodné nejdříve řešit s leteckým dopravcem prostřednictvím stížnosti. Po bezvýsledném uplynutí šestitýdenní lhůty pro vyřízení stížnosti leteckým dopravcem, nebo pokud cestující není s odpovědí leteckého dopravce spokojen, je možné stížnost podat národnímu dozorovému orgánu. Tím je v ČR Úřad pro civilní letectví, letiště Václava Havla Praha, 160 08 Praha 6.

Celý postup řešení stížnosti nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.caa.cz/verejnost/odepreni-nastupu-zpozdeni-nebo-zruseni-letu/formular-stiznosti-cestujicich-v-letecke-doprave/.

Spotřebitel se může obrátit se vzniklou situací i na ombudsmana společnosti Smartwings, a.s., jestliže má pocit, že společnost reklamaci či jiné podání vyřídila nesprávně či nedostatečně. Více informací o této možnosti spotřebitel nalezne zde: https://www.smartwings.com/ombudsman.

Společnost Smartwings, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.