Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#8008Nefungování poštovních služeb

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

33 minut 41 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
09.10.2015, před 9 lety

Eva Růžičková

Znění stížnosti

Dobrý den,
jsme malá škola na vesnici. Dříve nám poštovní doručovatelky doručily a také bez problémů přijaly jakoukoliv zásilku bez problémů. Dnes pošta přijede do vsi kolem 16 hodiny. Noviny, které jsme dříve dostávali ráno do 7 hod., máme nyní až navečer. Takže dostáváme zaručeně čerstvé zprávy. Ale co je nejdůležitější, pokud jsme potřebovali poslat dopis nebo jakoukoliv písemnost, domluvili jsme se, nebo stačilo do schránky vhodit psaní s potřebným obnosem na známku a bez problémů bylo vše vyřešeno. Proč to nyní nejde? Proč pošta, která se zabývá posíláním zásilek, nemá známky? Proč nám nyní musí doručovatelky nabízet různé výrobky, se kterými nemáte nic společného? drogerie, hračka, kosmetiku a já nevím, co ještě? Tak si my na vesnici nyní vaše služby nepředstavujeme. Eva Růžičková, řed. ZŠ a MŠ Tisová


Požadované řešení

Ať česká pošta funguje zase tak, jako fungovala dříve!!!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.10.2015 16:09, před 9 lety

Kvalitu poskytovaných služeb může zákazník poštovních služeb reklamovat u kterékoli pošty. Nebylo-li zvlášť ujednáno, není provozovatel poštovních služeb povinen dodat zásilku v určitý čas. Rozsah nabízených služeb je záležitostí společnosti. V zájmu každé společnosti by však měla být spokojenost svých zákazníků a měla by tedy nabízet takové služby, které si její zákazníci vyžadují. Bylo by tedy vhodné zaslat společnosti podnět s Vašimi připomínkami, aby měla společnost zpětnou vazbu.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.