Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#80083Neoprávněná fakturace

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

15 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.12.2024, před 16 dny

Dana janigova

Znění stížnosti

Dobry den,

V listopadu 2023 jsem rusila sluzby telefonu z duvodu prestehovani do zahranici. Cislo telefonu 777 994 054. Bohuzel, z neznamych duvodu se cislo nepozastavilo, nikdo mi nebyl schopen vysvetlit proc a poplatky mi porad nabihaly.
Vsechno jsem uhradila, a v listopadu 2024 opetovne zrusila sluzby. Bohuzel mi prisla upominka za prosinec. Prosim Vas, muzete mi to okamzite zrusit a navratit vsechny prostredky, jelikoz cislo od listopadu 2023 nevyuzivam.
Muzete me zastihnout na 724 609941. Dekuji predem za rychle ukonceni teto akce.

S pozdravem

Dana


Produkt

777 994 054


Požadované řešení

navraceni vsech financnich prostredku od zruseni telefonu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.12.2024 14:15, před 16 dny

Společnost je povinna ukončit smlouvu dle toho, co bylo se spotřebitelem ujednáno.

Dle zákona platí, že poruší-li strana povinnost ze smlouvy (ukončení smlouvy dle domluvy), nahradí škodu z toho vzniklou druhé straně. Spotřebitel by tedy mohl požadovat například proplacení nákladů, které mu vznikly v důsledku nedodržení ukončení smlouvy.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.1.2025 13:21, před 14 dny

Dobrý den, paní Janigová, je mi líto, pokud došlo k nedorozumění. Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Prostřednictvím stránek třetích stran nemůžeme řešit konkrétní požadavky zákazníků. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.