Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#80085Stížnost pro nevydání zásilky

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

14 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.12.2024, před 15 dny

Leona Hynová

Znění stížnosti

Dobrý den,
dnes 31.12.2024 mi byla doručena zpráva o doručení zásilky Vaší Zásilkovou. Odpoledne v 14.hod. jsem si tedy pro balíčky šla. Zásilka mi byla doručena do vietnamské večerky Krušnohorská 1667, Jirkov 43111
Prodavačka se mne zeptala, jestli si jdu pro balíček? Řekla jsem, že ano.
Ona dosti neurvale, že nemá čas, že dělá něco jiného a balíčky mi nevydala. Mám si balíčky vyzvednou až v 16 hod. Na to jsem ji odpověděla, že to může říct aspoň slušně, mi bylo řečeno, že jí to vůbec nezajímá. S tímto vychováním jsem se setkala prvně a vůbec nebylo příjemné.
Děkuji za vyjádření. Hynová
Předem děkuji za Vaše vyjádření


Požadované řešení

Neposílat zásilky tam, kde nemají ochotný přístup k zákazníkům.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.12.2024 15:24, před 15 dny

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.