Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den
Dnes jsem byla ve třech vašich prodejnách ani v jedné mi nebyli schopni vyhovět (Litvínov, Most,Duchcov)Chtěla jsem mikrovlnou troubu, která je v akci od 8.10.V Litvínově se ke mě chovali aspoň slušně a poradili mi abych se obrátila na zákaznický servis.Na vaší lince paní byla milá,ale bohužel mi nedokázala pomoci. Nabídla mi ať si vyberu 3 prodejny o kterých mi dá vědět sms zprávou,jestli nějaká ta prodejna akční zboží má.Bohužel sms jsem neobdržela.Také pracuji v obchodě a pokud se stane že akční zboží nemáme pro dotyčnou osobu objednáme, ale ani to prý nebylo možné. Pochopila bych kdyby akce běžela nějakou dobu, ale hned druhý den a ještě ve 3 prodejnách. Nedoporučuji nakupovat s letákem. Je to zbytečné!!!!
Objednání více akčního zboží
|
Tweet |
Pokud se nejedná přímo o akci "do vyprodání zásob", zboží by mělo být na prodejně k dispozici po celou dobu trvání takové akce, pokud je časově omezena. Minimálně by měl personál obchodu být schopný spotřebiteli sdělit, kdy bude zboží k dispozici. Toto jednání by mohlo naplnit i znaky tzv. vábivé reklamy, kterou se rozumí situace, kdy podnikatel nabízí ke koupi výrobky nebo služby za určitou cenu, aniž by zveřejnil důvody, na jejichž základě se může domnívat, že nebude sám nebo prostřednictvím jiného podnikatele schopen zajistit dodávku uvedených nebo rovnocenných výrobků nebo služeb za cenu platnou pro dané období a v přiměřeném množství vzhledem k povaze výrobku nebo služby, rozsahu reklamy a nabízené ceny. Je tedy možné podat podnět krajskému úřadu, který jednání prodávajícího vyhodnotí a za zjištěné porušení zákona o ochraně spotřebitele může uložit prodávajícímu pokutu.
Vážená zákaznice,
velmi nás mrzí Vaše špatná zkušenost.
Dle našich informací byla sms ze zákaznické linky na Vaše jméno odeslána. Pravděpodobně tedy došlo k nějakým technickým problémům. Zjistili jsme, že ve Vašem regionu se ještě mikrovlnné trouby v některé z našich prodejen nachází.
Prosíme Vás, pokud máte o zboží stále zájem, napiště nám svoji žádost včetně preferovaných prodejen na socialmedia@lidl.cz a my se pokusíme pro Vás toto zboží na prodejně rezervovat.
Děkujeme
S pozdravem
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.