Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:787
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#80091Zkažené maso i vinné klobásy

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

14 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.01.2025, před 15 dny

Terezie Weberová

Znění stížnosti

Dobrý den, chci nahlásit zkažené maso. Konkrétně Lidl Teplice Nákladní ulice. Maso vakuované vepřová plec 2 balení ( přes 300 Kč) trvanlivost do 6.1. 2025 po otevření (1.1. 2025) zapáchalo zkažeností. To samé o Vánocích vinné klobásy, dvě balení ve vaničce. Všechno jsme bohužel vyhodili.


Produkt

Vepřová plec bez kosti v celku, Belgie, baleno v Polsku


Požadované řešení

Chci poukázat na vadné zboží, upozornit ostatní zákazníky. Obávám se, že dochází ve vašem obchodě ke špatnému skladování masa, v uličkách, skladu apod.ve vyšší než povolené teplotě.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.1.2025 17:12, před 10 dny

Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).

Pokud by se problém s jakostí potravin opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/statni-veterinarni-sprava/kontakty/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.1.2025 07:59, před 9 dny

Dobrý den, paní Weberová, mrzí nás Vaše nespokojenost se zbožím, které jste v naší prodejně zakoupila. Doporučujeme Vám v tomto případě zboží ve kterékoliv naší prodejně reklamovat, máte-li je stále k dispozici. Danou situaci s Vámi v prodejně rádi dořeší. Děkujeme za upozornění a přejeme Vám příjemný den. Váš tým Lidl.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.