Počet nahlášených stížností: | 787 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Dobrý den, chci nahlásit zkažené maso. Konkrétně Lidl Teplice Nákladní ulice. Maso vakuované vepřová plec 2 balení ( přes 300 Kč) trvanlivost do 6.1. 2025 po otevření (1.1. 2025) zapáchalo zkažeností. To samé o Vánocích vinné klobásy, dvě balení ve vaničce. Všechno jsme bohužel vyhodili.
Vepřová plec bez kosti v celku, Belgie, baleno v Polsku
Chci poukázat na vadné zboží, upozornit ostatní zákazníky. Obávám se, že dochází ve vašem obchodě ke špatnému skladování masa, v uličkách, skladu apod.ve vyšší než povolené teplotě.
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).
Pokud by se problém s jakostí potravin opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/statni-veterinarni-sprava/kontakty/.
Dobrý den, paní Weberová, mrzí nás Vaše nespokojenost se zbožím, které jste v naší prodejně zakoupila. Doporučujeme Vám v tomto případě zboží ve kterékoliv naší prodejně reklamovat, máte-li je stále k dispozici. Danou situaci s Vámi v prodejně rádi dořeší. Děkujeme za upozornění a přejeme Vám příjemný den. Váš tým Lidl.