Společnost


FORTUNA sázky a.s.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#80093Neoprávněné zrušení věrnostních bodů před koncem platnosti (konec roku 2024)

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

8 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
01.01.2025, před 8 dny

David Dvořák

Znění stížnosti

Společnost fortuna na svých stránkách informovala klienty o tom že tzv. věrnostní body, které jde využít pro sázky místo peněz mají platnost do konce roku 2024. Toto ale nedodržela a body smazala klientům, tedy i mě již ráno 31.12.2024, přestože měli platit až do půlnoci. Vzhledem k tomu že tyto body mají stejnou váhu jako hotovost odčerpala tímto neoprávněně vlastně finanční částky z jejich kont přestože ještě v té době dle jejich vlastních podmínek měli platit. Po zaslání stížnosti ještě ten den v 11h (tedy v době kdy body měly ještě platit) se společnost vyjádřila pouze strouhou odpovědí že je to nezajímá a že o tom informovala s předstihem. To že to byla nepravdivá informace která měla za následek ztrátu peněz tím, že si klienti neměli možnost body využít až do konce jejich platnosti ani slovo. Kompenzaci za jejich evidentní pochybení také nemají v plánu. Prosím o informaci, jak se mohu tomu bránit, mě tímto jejich "trikem" vznikla škoda cca 1500kč - to byla hodnota mých bodů které mě zrušily v penězích ale v mém okolí jsou další osoby, které jsou na tom podobně a celková škoda jde až k 5tis, ale myslím že se to bude týkat tisíců lidí v ČR. Kdyby společnost informovala správně, tedy že body mají platnost pouze do 30.12.2024 tak by se toto nestalo a klienti by se podle toho mohli zařídit, takto to bylo klamání spotřebitele. V příloze sken obrazovky kde společnost informuje do kdy mají body platnost a vyfocený stav konta k 11h dne 31.12.2024, po obdržení zamítnutí stížnosti od fortuny (toto zamítnutí též v příloze).


Produkt

herní účet pro kurzové sázky na sporty - věrnostní body pro sázky


Požadované řešení

Vrácení všech neoprávněně zrušených bodů na účet k datu 31.12.2024 případně nějaká jiná kompenzace ve stejné hodnotě, jako byla hodnota bodů.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.1.2025 15:50, včera

Podmínky nakládání s věrnostními body závisí na vůli společnosti. Jestliže si společnost v podmínkách vyhradí, že je možné jejich využití prodloužit či ukončit předčasně, jsme toho názoru, že tak může učinit. Musí o tom však spotřebitele řádně a včas informovat.

Odůvodnění reklamace a/nebo stížnosti je Účastník povinen doručit Fortuně e-mailem na adresu helpdesk@ifortuna.cz a/nebo písemně na adresu KURSOVÁ SÁZKA 26 z 26 FORTUNA GAME A.S. sídla Fortuny: Na Florenci 2116/15, Praha 1, PSČ 110 00 nebo prostřednictvím Pracovníka Pobočky na Pobočce. Přijetí reklamace prostřednictvím e-mailu Fortuna Účastníkovi potvrdí, a to formou automatické odpovědi. K reklamacím podaným jiným způsobem, než způsobem stanoveným v tomto článku, se nepřihlíží, o čemž bude Účastník vyrozuměn.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.