Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#80094Ztracena zásilka u Zásilkovny

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

13 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
02.01.2025, před 13 dny

Marek Goryczka

Znění stížnosti

Dobrý den,
Zásilkovna ztratila můj balík, konkrétně tedy Depo, kde je dle infolinky zaznamenán její poslední pohyb. Ani podle obsahu nebyli schopni zásilku nalézt, ale přece se nemohla jen tak vypařit, proto předpokládám, že jejímu dohledání asi nevěnovali příliš času. V balíku byl nový tablet Lenovo Tab M11 LTE, cena dobírky byla 4100,- Kč.
Po několika urgencích a vypsání reklamace mi bylo sděleno “Ve spolupráci s dalšími kolegy jsme důkladně prověřili všechna místa, kde by se vaše zásilka mohla nacházet, ale bohužel se nám nepodařilo ji dohledat“.
Hodnota automaticky stanovena na částku 300,- Kč.


Produkt

*** Dobírka za 4100,- Kč, reklamace Claim ***


Požadované řešení

Vrácení balíku nebo hodnoty posílaného zboží, které má hodnotu dobírky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.1.2025 15:40, před 9 dny

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.