Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:790
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#8010Nedostatečné množství zboží reklamovaného 8.10.2015

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.10.2015, před 9 lety

Zdeňka Medková

Znění stížnosti

Dobrý den.
Chtěla bych Vám popsat zážitek z Liidlu 8.10.2015. Jako mnohokrát když jsem chtěla získat určité zboží, většinou se jednalo o oblečení z Liidlu mi nezbývalo nic jiného, než si pořádně přivstat, abych byla před prodejnou minimálně 20 min. před jejím otevřením.
To jsem udělala i 8.10.2015. Podařilo se, ale ze vzrůstajícího davu za mnou se mě postupně zmocňovala panika, že to tak jednoduché nebude a vysněnou bundu v růžovofialové barvě vel. 42 zřejmě nezískám. Po otevření dveří se masa lidí hrnula ke zboží, nehledě na slušnost hlava nehlava. Já jsem unešena davem doplula k vytouženému cíli, bundu ve velikosti 42 našla, na místě prohlédla, vyzkoušela, dala spořádaně do vozíku a nakupovali další zboží. Projela pokladnou, šťastná že po tom hrůzostrašném zážitku mám vytouženému věc v perfektní kvalitě a velice slušné ceně. Ono to tady v Jeseníkách totiž hodně znamená - dobrá cena vzhledem k nezaměstnanosti a našim výdělkům. Ovšem doma má radost vzala rychle za své. Někdo mi tu mou velikost 42 ukradl z vozíku a hodil mi tam vel.40. Neuvěřitelná podlost... To byla taková bezmoc, vztek a lítost nad tím co z nás Vaše a naše společnost udělala. Co jste z nás lidí na konci světa počítající každou korunu udělali??? Měla jsem Liidl jako můj top řetězec a chci aby to tak bylo dál. Prodavačky v Jesenickém Liidlu obdivuji za jejich ochotu, slušnost, úsměvy a odvahu postavit se při podobných akcích takovému davu, kde jim jde minimálně o zdraví.
Když už uděláte akci, tak nám tady na konci světa dopřejte alespoň důstojný nákup v hojném množství ať se z některých zákazníků nestane divoká zvéř.
Děkuji.
Zdravím Medková Zdeňka.


Produkt

Napsáno ve výše uvedeném článku.


Požadované řešení

Napsáno ve výše uvedeném článku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.10.2015 17:50, před 9 lety

Služba VašeStížnosti.cz slouží k řešení spotřebitelských právních sporů. Vzhledem k tomu, že v tomto případě není dán právní nárok spotřebitele, stížnost nemůže být v rámci této služby řešena.
Vzhledem k výše uvedenému doporučujeme spotřebiteli kontaktovat přímo zákaznické oddělení společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.