Počet nahlášených stížností: | 790 |
Z toho za letošní rok: | 4 |
Stále v řešení: | 10 |
Dobrý den.
Chtěla bych Vám popsat zážitek z Liidlu 8.10.2015. Jako mnohokrát když jsem chtěla získat určité zboží, většinou se jednalo o oblečení z Liidlu mi nezbývalo nic jiného, než si pořádně přivstat, abych byla před prodejnou minimálně 20 min. před jejím otevřením.
To jsem udělala i 8.10.2015. Podařilo se, ale ze vzrůstajícího davu za mnou se mě postupně zmocňovala panika, že to tak jednoduché nebude a vysněnou bundu v růžovofialové barvě vel. 42 zřejmě nezískám. Po otevření dveří se masa lidí hrnula ke zboží, nehledě na slušnost hlava nehlava. Já jsem unešena davem doplula k vytouženému cíli, bundu ve velikosti 42 našla, na místě prohlédla, vyzkoušela, dala spořádaně do vozíku a nakupovali další zboží. Projela pokladnou, šťastná že po tom hrůzostrašném zážitku mám vytouženému věc v perfektní kvalitě a velice slušné ceně. Ono to tady v Jeseníkách totiž hodně znamená - dobrá cena vzhledem k nezaměstnanosti a našim výdělkům. Ovšem doma má radost vzala rychle za své. Někdo mi tu mou velikost 42 ukradl z vozíku a hodil mi tam vel.40. Neuvěřitelná podlost... To byla taková bezmoc, vztek a lítost nad tím co z nás Vaše a naše společnost udělala. Co jste z nás lidí na konci světa počítající každou korunu udělali??? Měla jsem Liidl jako můj top řetězec a chci aby to tak bylo dál. Prodavačky v Jesenickém Liidlu obdivuji za jejich ochotu, slušnost, úsměvy a odvahu postavit se při podobných akcích takovému davu, kde jim jde minimálně o zdraví.
Když už uděláte akci, tak nám tady na konci světa dopřejte alespoň důstojný nákup v hojném množství ať se z některých zákazníků nestane divoká zvéř.
Děkuji.
Zdravím Medková Zdeňka.
Napsáno ve výše uvedeném článku.
Napsáno ve výše uvedeném článku.
|
Tweet |
Služba VašeStížnosti.cz slouží k řešení spotřebitelských právních sporů. Vzhledem k tomu, že v tomto případě není dán právní nárok spotřebitele, stížnost nemůže být v rámci této služby řešena.
Vzhledem k výše uvedenému doporučujeme spotřebiteli kontaktovat přímo zákaznické oddělení společnosti.