Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:465
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#80105Předražené zboží

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

13 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.01.2025, před 13 dny

jiřina vondrová

Znění stížnosti

23.12.24 jsem zakoupila v tescu litovel světelný řetěz ve slevě účtováno bylo799.-odečet slevy byl 320,-kčna cenovce na regále byla cena 399,90.Tak,že rozdíl je79.10kč.ten kdo si to nepřepočítá má smůlu.Vám nestačí neustálé zvyšování cen a ještě nás okrádáte jiným způsobem Není to poprvé stalo se mi to např,u vína.Navíc při uplatnění reklamace mě vedoucí směny přivítala výkřikem "co chcete",po delším dohadování mi vrátila místo 80kč,70,-kč se slovy už sem nechodte nakupovat.Myslím,že ta dáma neví,že je placena z tržeb obchodu.toto se odehrálo23.12.24 mezi 14 a 15 hod,nákup byl v 11.37. S pozdravem Jiřina V.


Požadované řešení

Proškolit personál jak se má chovat k zákazníkům a zamezit okrádání


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.1.2025 12:39, před 8 dny

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen dle § 12 zákona o ochraně spotřebitele informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.

Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele (zde: https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.